دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 18841
مدیرکل حفاظت محیط زیست قم عنوان کرد

ضرورت به کارگیری آموزه‌های دینی در حفظ هوای پاک

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با وجود مراجع معظم تقلید می‌توان از مدل‌های علمی حفاظت محیط زیست با زیر ساخت‌های آموزه‌های دینی و بهره گیری از فرهنگ اصیل بومی ایرانی استفاده کرد.
ضرورت به کارگیری آموزه‌های دینی در حفظ هوای پاک
به گزارش قم نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی در دیدار با آیت‌الله امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شعار هفته هوای پاک اظهار کرد: با شعار انرژی پاک، مسئولیت اجتماعی و آسمان آبی بر ضرورت اقدامات زیست محیطی  با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت آحاد مردم می توان فضایی مناسب را برای مردم فراهم کرد.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: اقدامات زیست محیطی را در قالب توسعه پایداربا 3 محور اساسی حفاظت محیط زیست، عدالت اجتماعی و پویایی اقتصادی  برنامه هایی بسیار مهم و اساسی است.
 
رکنی با اشاره به وجود مراجع معظم تقلید بر استفاده از مدلهای علمی حفاظت محیط زیست با زیر ساخت‌های آموزه های دینی و بهره گیری از فرهنگ اصیل بومی ایرانی خاطر نشان کرد: با حضور و رهنمودهای مراجع معظم تقلید، علما و فضلا و همفکری و همکاری مسئولان و مردم بزرگوار استان قم شاهد رشد و شکوفایی و بالندگی زیست محیطی در استان قم هستیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcb8wb8.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما