چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 18922
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:‌

رشته محیط زیست شهری در دانشگاه شهید محلاتی قم راه اندازی میشود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از راه اندازی رشته محیط زیست شهری در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم خبر داد.
رشته محیط زیست شهری در دانشگاه شهید محلاتی قم راه اندازی میشود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی در دومین جلسه کمیته بهداشت و محیط زیست شهری در دور جدید شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت: به زودی رشته محیط زیست شهری در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم راه اندازی می شود. 
وی در ادامه افزود: در همین راستا سرفصل های آموزشی موردنظر در این رشته توسط اعضای کمیته بهداشت و محیط زیست شهری به صورت مکتوب به شورای اسلامی شهر قم ارایه و پس از بررسی های کارشناسی، مورد تصویب قرار خواهد کرد. 
وی بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص مشکلات و چالش های زیست محیطی تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سال آینده با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی ذیربط همایش های ملی و منطقه ای با موضوعات بحران های زیست محیطی، آلودگی هوای کلانشهرها و حمل و نقل عمومی در شهر مقدس قم برگزار شود. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان ضمن قدردانی از اقدامات مهم و موثر سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم، تصریح کرد: می توانیم در جهت گسترش فضای سبز و فرهنگ سازی در این رابطه، به ازای هر ازدواج و یا تولد نوزادان در استان، یک نهال درخت گونه بومی سازگار با محیط‌ زیست منطقه غرس کنیم.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb59b8.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما