سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 19128
شهردار قم در دیدار با نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل:

تأکید بر مشارکت شهروندان در پیشبرد امور مدیریت شهری

تأکید بر مشارکت شهروندان در پیشبرد امور مدیریت شهری
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری، محمد دلبري در مراسم جشن انقلاب و افتتاح 63 پروژه عمراني منطقه هفت شهرداري قم كه در مسجد حضرت ابوالفضل منطقه خاكفرج قم برگزار شد با تبريك فرا رسيدن ايام الله دهه فجر تصريح كرد: اينكه امروز خادمان شما موفق شده‌اند پروژه‌هاي مختلفي را براي خدمت به مردم به سرانجام برسانند از بركات انقلاب است.
وي با اشاره به حضور مسئولان مديريت شهري در مساجد سطح شهر و بيان مشكلات محلات تصريح كرد: با حضور مسئولان در نقاط مختلف مردم مي‌توانند به صورت مستقيم مشكلات خود را با خادمان شهر درميان بگذارند و ما خادم مردم عزيزي هستيم كه در راه انقلاب از جان و مال خود گذشته‌اند.
شهردار قم با اشاره به اينكه خدمت به مردم عش آل محمد افتخاري ارزشمند است تاكيد كرد: مديريت شهري از منابع و عوارض مردم تامين اعتبار كرده و به مردم خدمت مي‌كند و بنابراين همكاري مردم در پيشبرد امور نقش بسزايي دارد.
وي با اشاره به اينكه شهر كريمه اهل بيت بايد در شان آن ساخته شود، به مسئله ساماندهي هسته مركزي شهر به ويژه ميدان مطهري اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به اينكه ما در مقوله مديريت شهري مديريت واحدي نداريم به همين دليل حل اين مشكل امري زمان‌بر و دشوار است ولي به ساماندهي اين ميدان اهتمام جدي داريم.
دلبري با اشاره به اينكه همه بايد در مديريت شهر سهيم باشند تاكيد كرد: شهروندان در امر مديريت شهري سهيم و تاثيرگذار هستند و نبايد ما در هيچ پروژه‌اي شاهد اين امر باشيم كه به دليل عدم عمكاري شهروندان پروژه با كندي پيش برود.
وي در پايان در گفت‌وگو با مردم نقطه نظرات ايشان را شنيد و در خصوص حل مشكلات مطرح شده از سوي مردم محله خاكفرج، دستورات لازم را براي پيگيري و رفع آن صادر كرد.
انتهاي پيام/ 125
https://qomnews.ir/vdcaa6n6.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما