پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 19193
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

برای راهپیمایی 22بهمن از لاریجانی برای سخنرانی در قم دعوت کرده ایم

قم نيوز : قم نیوز: ئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: از علی لاریجانی برای سخنرانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن قم دعوت شده است.
برای راهپیمایی 22بهمن از لاریجانی برای سخنرانی در قم دعوت کرده ایم
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی امروز در جلسه اعضای مجمع نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت وفات حضرت معصومه(س) و دهه فجر گفت: اهمیت برگزاری مراسم راهپیمایی امسال به دلایل مختلفی چند برابر است.

وی با بیان اینکه در این روز فقط یک راهپیمایی در قم خواهیم داشت بیان کرد: راهپیمایی پیرامونی به مصلحت انقلاب نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن آغاز حرکت راهپیمایی از میدان شهید مطهری به سمت حرم حضرت معصومه(س) خواهد بود گفت: همه اقتضائات و لوازمی که در راهپیمایی‌های سال‌های گذشته لازم بوده امسال نیز لازم است و دستگاه‌های مختلف باید لوازم مربوط به حوزه خود را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در این روز به راهپیمایی تنها نباید اکتفا شود تصریح کرد: باید در این روز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی برنامه‌ریزی صورت گیرد.

لطفی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف باید به هر صورت که می‌توانند در ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی حضور داشته باشند.

دعوت از رئیس مجلس برای سخنرانی در راه پیمایی ۲۲ بهمن قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه از علی لاریجانی برای سخنرانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن قم دعوت شده است عنوان داشت: دعوتنامه‌ای با امضای امام جمعه، استاندار و رئیس شورای هماهنگی تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی یک همایش ملی است گفت: روز ۲۲ بهمن روز عظمت انقلاب اسلامی است و بحث‌های سیاسی در آن جایی ندارد.

رئیس شورای هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه دعوت به امضای امام جمعه قم جایگاه خاص خودش را دارد گفت: باید سعی کنیم که یک مراسم باشکوه و ماندگار داشته باشیم.

شب ۲۲ بهمن آسمان قم، مشهد و شیراز نور افشانی نمی‌شود

وی ادامه داد: همه ساله در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن آسمان شهرهای ایران اسلامی نورافشانی می‌شود ولی امسال به مناسبت وفات شهادت‌گونه حضرت معصومه(س) در روز ۲۱ بهمن این مراسم در سه شهر قم، مشهد و شیراز به طور قطعی انجام نمی‌شود ولی مراسم تکبیر به قوت خود باقی است.

لطفی بیان کرد: چند شهر دیگر ایران اسلامی نیز از این حرکت استقبال کرده و مکاتباتی را داشته‌اند و از این طریق می‌خواهند عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: در این شهرها تصمیم دارند که مراسم نورافشانی را به شب دیگری موکول کنند.

وی تاکید کرد: با همکاری شهرداری قم شب‌های ۱۲ و ۱۳ بهمن به جای شب ۲۲ بهمن در قم نور افشانی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1sqs.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما