قم نيوز : قم نیوز: چهارمین همایش سراسری رؤسای امر به معروف و نهی از منكر حزب موتلفه اسلامی روز پنجشنبه در سالن كوثر سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.
همایش سراسری رؤسای امر به معروف و نهی از منكر حزب موتلفه اسلامی در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در این همایش حجج اسلام سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آشتیانی و بنایی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم، بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قم، عرب مشاور استاندار قم، برخی از مسئولین استانی و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منكر حزب موتلفه اسلامی حضور داشتند.

این همایش كه باشعار امر به معروف و نهی از منكر با نظارت و بصیرت برگزار شد با برگزاری كارگاه های آموزشی تا عصر فردا در قم ادامه خواهد داشت.

معاون امر به معروف و نهی از منكر حزب موتلفه اسلامی در ابتدای این همایش گفت: همایش امسال دركنار اهداف تشكیلاتی برنامه های جنبی همچون دیدار با مراجع تقلید، برگزار كارگاه های جنگ نرم، معیارشناسی امر به معروف و نهی از منكر و نحوه فعالیت و ارتباط تشكیلاتی پیش بینی شده است.

عباس تیموری افزود: امر به معروف و نهی از منكر سلاحی است كه اسلام در برابر جنگ نرم در اختیار ما قرار داده است و با اهتمام بیش از پیش به این فریضه الهی می توانیم دشمن را در این نبرد پیچیده همچون مصاف های پیشین غرب با نظام جمهوری اسلامی شكست دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه امر به معروف و نهی از منكر هنوز به یك فرهنگ عمومی تبدیل نشده است كه باید دراین راستا برنامه ریزی صورت گیرد.

تیموری اضافه كرد: از دولت و مجلس اصولگرا توقع داریم در احیای اصل هشتم قانون اساسی اهتمام نماید و اگرچه اقداماتی در این خصوص انجام شده اما ضروری است برای به ثمر رساندن آن، سرعت بیشتری اتخاذ شود.

به گفته وی، در ۲۸ استان كشور مسوول امر به معروف و نهی از منكر در این حزب مشغول به فعالیت می باشند كه طبق بخشنامه های ماهانه به اقامه این فریضه الهی می پردازند.

حجت الاسلام سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و قائم مقام دبیركل حزب موتلفه اسلامی در این همایش سخنرانی كردند.

روسای امر به معروف و نهی از منكر حزب موتلفه اسلامی بعد از پایان همایش، صبح امروز با آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو كردند.

همچنین اعضای این حزب عصر امروز با آیت الله مصباح یزدی و بعد از نماز مغرب و عشا با آیت الله علوی گرگانی دیدار و گفت و گو خواهند كرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.8evfuqehmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما