پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 9053

شرح صدر رهبری دلیل تداوم انقلاب است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: یکی از شیوه‌های مقام معظم رهبری حوصله و شرح صدر ایشان و نیز توکل بر خداوند متعال است که همین عامل سبب تداوم انقلاب در مسیر حقیقی خود شده است.
شرح صدر رهبری دلیل تداوم انقلاب است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد سعیدی در دیدار با رییس و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قم با اشاره به دوران خانه نشینی امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: سوال اینجاست که وقتی افرادی که باید بصیرت داشته باشند و تسلیم جوسازی‌ها نشوند رنگ می‌بازند، آنگاه تکلیف دیگران چه خواهد بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) بر خلاف فضای گناه آلود و سراسر ظلم دوران خویش حرکت کرد و محرومیت‌های زیادی کشید و حتی فرزند ایشان شهید شد اما سرانجام امام امت موفق شد انقلاب را به پیروزی برساند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) با بیان اینکه امروز مردم ایران از برکات دوران دفاع مقدس بهره‌مند هستند، گفت: باید رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان را برای نسل امروز بیان کرد و آنها را فضای آن دوران آشنا ساخت.

وی با اشاره به جسارت‌های اخیر به ساحت پیامبر اعظم(ص) بیان کرد: این‌گونه توهین‌ها حتی از زمان پیامبر (ص) نیز وجود داشت اما امروز با گسترده‌تر شدن دایره انقلاب اسلامی و پیشرفت بیداری اسلامی، جسارت‌ها نیز افزایش یافته‌ است.

سعیدی ادامه داد: اصالت ما نشأت گرفته از وجود پیامبر و قرآن کریم است به همین دلیل با پیشرفت روزافزون اسلام، دشمنان دریافته‌اند که تمام ضربات وارده به آنها از جانب مسلمانان و آیین الهی بوده و مادامی که افراد با ایمان و بصیر وجود داشته باشند راه به جایی نخواهند.

امام جمعه قم با بیان اینکه ملت ایران به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای با همه وجود در راه دفاع از اسلام ایستاده‌اند، گفت: این همه هزینه دشمنان علیه مسلمانان و ملت ایران نشان می‌دهد که ما در مسیر حق هستیم و هیچ گاه نباید صحنه را خالی کنیم.

سعیدی افزود: یکی از شیوه‌های مقام معظم رهبری حوصله و شرح صدر ایشان و نیز توکل بر خداوند متعال است که همین عامل سبب تداوم انقلاب در مسیر حقیقی خود شده است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان روز نخست پیروزمندانه ظاهر شده است، عنوان داشت: خط شکنی و کسب دستاوردهای عظیم از افتخارات سپاه است و امروز هم باید با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فداکاری‌ها و شهامت رزمندگان اسلام در دوران جنگ را به نسل جوان منتقل کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.wa3ct1aupbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما