دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 19283
همزمان با دهه مبارک فجر

فرهنگسرای لاله در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نيوز: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین و مدیران شهرداری فرهنگسرای لاله در منطقه 3 شهرداری قم به بهره برداری رسید.
فرهنگسرای لاله در قم افتتاح شد
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه این فرهنگسرا گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این فرهنگسرا، سرانه فرهنگی شهروندان منطقه سه به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

ابوالفضل وفایی با اشاره به نیاز ضروری شهروندان قم به ایجاد فضاهای فرهنگی اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری متاسفانه شهر قم از استاندارد‌ها دور است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان داشت: بر همین اساس سازمان فرهنگی ورزشی تمام توان خود را در راستای توسعه اینگونه فضاها در بوستان‌های مناطق مختلف شهرداری به کار گرفته و پس از فرهنگسراهای سلامت، ایثار و جوانمرد، فرهنگسرای لاله به عنوان چهارمین مجتمع فرهنگی زیرپوشش شهرداری قم افتتاح و آماده بهره برداری شده است.

وی عنوان داشت: در فرهنگسرای لاله علاوه بر ایجاد استودیو کودک که با هدف آموزش مفاهیم فرهنگ شهروندی راه اندازی شده، کلاس‌های آموزش مهارت‌های فرزندپروری، مشاوره خانواده و همچنین کلاس‌های ویژه آموزش مشاغل خانگی از قبیل خیاطی، کیف دوزی، گل‌های کریستال، تابلو فرش، عروسک سازی و... دایر خواهد شد.

وفایی ابراز امیدواری کرد که با توجه به نظر مساعد شهردار قم، در آینده نزدیک شاهد افتتاح مجتمع‌های فرهنگی دیگری در سایر مناطق شهرداری قم خواهیم بود.

وی یادآور شد: فرهنگسرای لاله در خیابان مرصاد آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز قمی خواهد بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1iqs.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما