چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 19309
جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم

شعارهای حماسی ملت ایران، الهام بخش و پرمحتواست

قم نيوز : قم نیوز: جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم گفت: شعارهای ملت بزرگ ایران ناشی از فهم دقیق و عمیق از پیام های انقلاب بوده و همواره الهام بخش و پرمحتواست.
شعارهای حماسی ملت ایران، الهام بخش و پرمحتواست
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی زاده در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال مردم ایران از یک ویژگی خاصی برخوردار بود چرا که می بینیم دشمن در مقابل حرکتهای اعتماد ساز نظام اسلامی، گستاخ تر شده و پی در پی جسارت های جدیدی را نسبت به ملت بزرگ ایران داشته است.
 
وی افزود: شعارهای ارزشی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، برگزفته از فهم دقیق و عمیق از پیام انقلاب، امام و رهبر بود و این شعارهای کوبنده، همواره الهام بخش و پرمحتوا بوده است مخصوصا شعارهای خاصی که در ارتباط با یاوه گویی های اخیر سردمداران آمریکایی سر داده شد.
 
جانشین سازمان بسیج اساتید بیان داشت: تجلی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22بهمن پاسخ مقامات آمریکایی که می گفتند همه گزینه ها روی میز است را داد و واقعا آنها با دیدن حضور حماسی و آمادگی مردم، باید دست از این نوع گفتمان و روش متکبرانه خود بردارند.
 
وی حضور علماء و مراجع را باعث شکوه مضاعف راهپیمایی برشمرد و افزود: با اعلام آمادگی که در جلسات اساتید بسیجی مطرح شد، جمعی از اساتید بسیجی و اعضاء کانون های بسیج اساتید استان نیز دوشادوش سایر فرهیختگان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb9fb8.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما