چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 19306
فجر انقلاب حماسه وحدت و امید

حاشیه ها و جلوه های راهپیمایی 22 بهمن در قم

قم نيوز : قم نیوز: راهپیمایی حماسی 22 بهمن قم که با حضور باشکوه مردم از میدان مطهری آغاز تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ادامه یافت با جلوه ها و حاشیه هایی همراه بود.
حاشیه ها و جلوه های راهپیمایی 22 بهمن در قم
به گزارش قم نیوز، راهپیمایان تصاویر فراوانی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی را در دست داشتند. در زیر این تصاویر ˈ جمله حفظ نظام اسلامی امری واجب و لازم استˈ نوشته شده بود. همچنین تصاویر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری نیز در میدان های اصلی مسیر راهپیمایی به عنوان ˈبنرˈ نصب شده بود.
 
*در ابتدای راهپیمایی مجری برنامه در میدان مطهری اعلام کردˈ امید است جناب دکتر ظریف عزیز دلمان و دولت تدبیر و امید با پشتوانه ملت بتوانند همچون صاعقه بر روی استکبار جهانی فرود آیند.ˈ
 
* مردم قم همچنین پرچم جمهوری اسلامی ایران را به طول دو کیلومتر از میدان مطهری به سمت حرم مطهر با خود حمل کرده و تعداد زیادی از جوانان زیر این پرچم شعار ˈمرگ بر آمریکا و اسرائیلˈ سر دادند.
 
* پرچم حزب الله لبنان و تصاویری از سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان نیز در دست راهپیمایان توزیع شد.
 
* راهپیمایان همچنین کاریکاتورها و مجسمه هایی از رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را با خود حمل می کردند که روی آنها جمله ˈ هیچ غلطی نمی توانید بکنیدˈ نوشته شده بود.
 
*برخی پاکستانی های مقیم قم در حالی که پلاکادری که روی آن ˈمجلس وحدت اسلامی پاکستانˈ نوشته شده بود را در دست داشتند دوشادوش سایر مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند.
 
* مردم قم همچنین در این راهپیمایی شعارهایی از جملهˈ دوری از روحانیت باعث انحراف استˈ، ˈ با مشت محکم می زند این ملت بر دهن دشمن روحانیتˈ، ˈ پاسخ گزینه های روی میز مرگ بر آمریکای اسلام ستیزˈ و ˈ سازش با استکبار خلاف شان انقلاب استˈ را سردادند.
 
* ˈ تعداد زیادی از روحانیون کشورهای اندونزی، نیجریه، کومور، هند، پاکستان و هندوستان در این راهپیمایی حضور داشته و تابلوهایی نیز با مضمون ˈ الموت لاسرائیلˈ و ˈ مرگ بر آل سعود خائنˈ را در دست داشتند.
 
*در آغاز راهپیمایی سرود جمهوری اسلامی پخش و تعداد زیادی از پشت بام های خیابان اطراف روی راهپیمایان دسته گل پرتاب، گلاب و بادکنک های رنگی برای کودکان ریخته می شد.
 
* در حاشیه راهپیمایی قم ایستگاه های شامل ایستگاه پیام انقلاب و ایستگاه های شکوفه های انقلاب راه اندازی شده و تصاویر امام راحل، رهبر معظم انقلاب، سایر پلاکادرها را در اختیار راهپیمایان قرار می گرفت.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciqpaz.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما