چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 19323
مردم ولایتمدار قم اعلام کردند

جانمان تنها گزینه روی میز در مقابل دشمنان

قم نيوز : قم نیوز: مردم ولایتمدار قم با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اعلام کردند: در دفاع از انقلاب اسلامی ایران و آنچه امام راحل به ملت هدیه کرد جانمان را نیز در طبق اخلاص گذاشته و فدا خواهیم کرد و این تنها گزینه روی میز ما است.
جانمان تنها گزینه روی میز در مقابل دشمنان
به گزارش قم نیوز: مردم انقلابی،‌ ولایتمدار، بصیر و همیشه در صحنه خاستگاه انقلاب امروز همگام و همصدا با ملت غیور ایران اسلامی با مشت‌های کرده و قدم‌هایی استوار در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور پیدا کردند و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام و رهبری بار دیگر بر استقامت و پایداری در مقابل مستکبران تأکید کردند.
 
امروز زائران و مجاوران کریمه اهل بیت حماسه‌ دیگری پیش چشم جهانیان خلق کردند و با لبیک به ندای ولی فقیه، سی‌ و پنجمین سالگرد انقلاب را به جشن نشستند.
 
راهپیمایان قمی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فریاد آزادی و حریت سر دادند و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» را به نشانه بیزاری از استکبار سر دادند و استقلال خود را به رخ دنیا کشیدند.
 
مردم قم از ساعات اولیه امروز از مناطق مختلف قم به سمت میدان شهید مطهری حرکت کردند در میدان مطهری به هم پیوستند و با اتحاد، وحدت و همدلی و با شعارهایی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت حرم مطهر رفتند و پای سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی نشستند.
 
برخی از راهپیمایان قمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بر ضرورت حضور حداکثری و آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید و اعلام کردند این حضور موجب می‌شود تا نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شود.
 
علی مرد میانسالی که دست کودک خود را گرفته و در راهپیمایی شرکت کرده است می‌گوید: امروز همراه با فرزند خود آمده‌ام تا به دنیا اعلام کنیم حمایت ما از نظام و انقلابمان همیشگی است.
 
وی ادامه می‌دهد: این کودک نیز با اصرار همراه من آمد و این نشان می‌دهد که دفاع از آرمان‌های انقلاب کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و همه در این زمینه با هم اتحاد دارند.
 
یکی از طلاب حوزه علمیه نیز که با مشتی گره کرده شعارهای راهپیمایی را بلند سر می‌داد می‌گوید: 35 سال است که سرنوشت این ملت به دست خودشان است و به هیچ کشوری وابسته نیستند و شکر این نعمت حضور در تمام صحنه‌ها است.
 
وی می‌افزاید: اینکه امروز ارزش‌های اسلامی در کشور حاکم است به برکت انقلاب اسلامی است که ما باید با تمام توان آن را پاس بداریم.
 
فاطمه سعیدپور، یکی هزاران خانمی است که در راهپیمایی حضور پیدا کرده؛ او که کودک خردسالش را در آغوش گرفته تاکید می‌کند: پس از پیروزی انقلاب جایگاه زنان در جامعه ارتقا پیدا کرد و امروز زنان دوشادوش مردان در تمام فعالیت‌ها حضور دارند.
 
وی تأکید می‌کند: به همین دلیل لازم است زنان نیز در کنار مردان و دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرده و پایبندی خود را به انقلاب‌مان اعلام کنند.
 
محمد که دانشجو است و در راهپیمایی حضور پیدا کرده، سخنان تهدید کننده سردمداران آمریکا را در ملت ایران بی‌تاثیر دانست و گفت: گزینه‌های روی میز سخنانی پوچ و بی اساسی است.
 
وی ابراز داشت: ما در مقابل آنها می‌گوییم گزینه روی میز ما دفاع همه جانبه از انقلاب است که این موضوع را بارها در مناسبت‌های مختلف به جهانیان اعلام کردیم اما آنها از این حضور درس عبرت نمی‌گیرند.
 
این دانشجوی قمی می‌افزاید: در دفاع از انقلاب اسلامی ایران و آنچه امام راحل به ملت هدیه کرد جانمان را نیز در طبق اخلاص خواهیم گذاشت و این تنها گزینه روی میز ما است و حاضریم جانمان را برای رهبر و کشور و نظام خود فدا کنیم.
 
علی هم کارمند است و در راهپیمایی حضور دارد؛ او نیز می‌گوید: بحث توزیع سبد کالا و مسائلی دیگر ممکن است مورد انتقاد باشد اما این موضوعات مسائل داخلی است و ما به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور کشور را نمی‌دهیم.
 
وی بیان می‌کند: امروز همه در کنار هم آمده‌اند بگویند با وجود مشکلات به اصل انقلاب پایبند هستند و از دخالت‌های آمریکا و غرب در امور داخلی کشور متنفر هستند.
 
راهپیمایی مردم قم در نهایت با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به پایان رسید اما حضور همیشگی ملت ایران در صحنه‌های حساس همچنان ادامه خواهد داشت و دشمنان این موضوع را نیک می‌دانند اما همچنان به دنبال ارزیابی هستند تا بتوانند به گونه‌ای مردم را از انقلاب جدا کنند، اما آنها باید این افکار احمقانه را با خود به گور ببرند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchxxnz.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما