پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 19383

دانش آموختگی 40 هزار بانوی طلبه

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور از دانش آموختگی40 هزار دختر و بانوی طلبه در سراسر کشور از ابتدای شکل گیری حوزه خواهران تاکنون خبر داد.
دانش آموختگی 40 هزار بانوی طلبه
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ˈ سید مهدی حسینی ˈ روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: 30 هزار نفر از این بانوان از مدارس علمیه سراسر کشور و 10 هزار نفر از جامعه الزهرا (س) و خراسان دانش آموخته شدند.
 
وی افزود: این افراد فارغ التحصیل در دو مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) و دو (کارشناسی) هستند.
 
حسینی با اشاره به راه اندازی سطح چهار (دکتری) در حوزه های علمیه خبر داد و گفت: زیرساخت های لازم در سه استان تهران، اصفهان و قم آماده است تا بانوان طلبه بتوانند در مقاطع علمی بالاتری به تحصیل در علوم و معارف اسلامی بپردازند.
 
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور افزود: سطح چهار در سال آینده راه اندازی خواهد شد تا پاسخگوی نیازهای علمی بانوان طلبه باشد.
 
وی ابراز داشت: هم اکنون بانوان طلبه در سطح دو به شیوه حضوری و نیمه حضوری و در سطح سه به شیوه حضوری و نیمه حضوری و غیر حضوری مشغول به تحصیل هستند.
 
وی، تربیت خواهران مستعد و کارآمد برای رفع نیازهای دینی جامعه و نظام اسلامی به ویژه تربیت استاد برای حوزه های علمیه در داخل و خارج کشور، تبلیغ و ترویج، تثبیت و تعمیق ارزشها و معارف اسلامی، در جامعه زنان و خانواده های آنان در سطح ملی و فراملی، نظریه پردازی و تولید علم در عرصه مسائل زنان و خانواده مبتنی بر اسلام و معارف وحیانی را اهداف مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برشمرد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdss0f.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما