شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 19428
نماینده مردم قم در مجلس مطرح کرد

تکیه بر توان داخلی کشور راه حلی برای حل مشکلات

قم نيوز : قم نيوز:‌ نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برای حل مشکلات باید بر توان داخلی کشور تکیه کرد،‌ گفت: اینکه همه چیز از طریق مذاکره حل می‌شود دقیقاً همان چیزی است که دشمن در نظر دارد.
تکیه بر توان داخلی کشور راه حلی برای حل مشکلات
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی‌فراهانی در جمع مردم منطقه پردیسان با تقدیر از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در حقیقت این راهپیمایی ادامه حماسه‌ای است که مردم در ۲۴ خرداد آفریدند.

وی افزود: امیدواریم این قدرت‌نمایی ملت مورد توجه مذاکره کنندگان دستگاه دیپلماسی قرار گیرد و جانانه از عزت و اقتدار ملی ایران دفاع کنند.

نماینده مردم قم در خانه ملت به تحریم‌های یک جانبه غرب علیه ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان به دلیل اینکه مانع الگوسازی جمهوری اسلامی ایران شوند و به بهانه هسته‌ای تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشور ما اعمال کردند که هم عملکرد دولت قبل و هم دولت فعلی به گونه‌ای بود که تاثیرگذاری تحریم‌ها را افزایش داد.

وی افزود: به عنوان مثال در دولت قبل در مسئله خرید گندم به گونه‌ای تصمیم‌گیری و عمل شد که کشاورزان گندم‌های خود را به دامداران فروختند و هم‌اکنون دولت مجبور است برای تامین این کالای استراتژیک، با هزینه‌ای ۲ برابری آن را از کشورهای دیگر وارد کند.

امیرآبادی‌فراهانی گفت: در دولت فعلی نیز توزیع سبد کالا بهانه‌ای برای خدشه‌دار شدن عزت ایرانیان شد تا جایی که معاون وزیر خارجه آمریکا با گستاخی تمام می‌گوید کالاهایی که میان مردم توزیع شد با پولی است که ما به ایران داده‌ایم و در روزنامه‌های کشورهای عربی می‌نویسند که خدا را شکر کنید در ایران زندگی نمی‌کنید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط کشور ما به گونه‌ای است که حتی فقیرترین افراد هم نیازی به این سبد کالا ندارند و اصولاً ملتی که با الگوگیری با قیام امام حسین (ع) با طاغوت مبارزه و انقلاب کرد شان و منزلتش فراتر از این کارها است.

امیرآبادی‌فراهانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برای حل مشکلات باید بر توان داخلی کشور تکیه کرد، ادامه داد: اینکه همه چیز از طریق مذاکره حل می‌شود دقیقاً همان چیزی است که دشمن در نظر دارد و مطمئناً اگر بر سر موضوع هسته‌ای کوتاه بیاییم، موضوعات دیگری را مطرح خواهند کرد.

وی افزود: در ۳۵ سال گذشته، آنجا که توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) داشته و به توان داخلی تکیه داشته‌ایم، پیروز شده‌ایم.

دبیر مجمع نمایندگان استان قم گفت: از دولت می‌خواهیم همانگونه که رئیس دولت اعلام کرده نگاه‌ها به توان و ظرفیت‌های داخلی باشد ولی متاسفانه در جلساتی که با برخی از وزرا داریم خلاف این رویه مشاهده می‌شود.

امیرآبادی‌فراهانی به پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب و جنگ اشاره کرد و گفت: در حالی که ما نسبت به زمان جنگ بسیار پیشرفته‌تر و مقتدرتر شده‌ایم، آمریکا از هر زمان دیگری ضعیف‌تر است و حتی در موضوع سوریه بدون اذن جمهوری اسلامی نمی‌تواند کوچکترین قدمی بردارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به مشکلات منطقه پردیسان اشاره کرد و افزود: پردیسان مشکلات فراوانی دارد که از همان ابتدای طراحی شروع شده و هنوز هم ادامه دارد.

وی محدودیت مسیر دسترسی به این منطقه، حمل و نقل عمومی، مدیریت دوگانه شهرداری و وزارت راه و شهرسازی و مسائل تعاونی‌های مسکن مهر را از جمله این مشکلات برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم با همیاری دولت و مسئولان محلی این مشکلات هر چه زودتر حل شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjo0f.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما