يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : 19488
استاندار قم:

خدمات خیرین حوزه سلامت برای مردم تبیین شود

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم در دیدار خیرین حوزه ی سلامت استان قم خواستار تبیین خدمات این مجموعه به مردم شد.
خدمات خیرین حوزه سلامت برای مردم تبیین شود
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صدق صالحی منش در دیدار خیرین حوزه سلامت استان قم با اشاره به خدمات موثر خیرین در ایجاد زیرساختهای بهداشتی درمانی بزرگ قم در ادوار مختلف اطهار کرد: با وجود زحمات و تلاش قابل تحسین علما و خیرین در زمینه بهداشت و درمان قم ، هنوز نیازمند ایجاد و تجهیز بیمارستان های جدید و مدرن هستیم.

استاندار قم تشویق عموم به انفاق در بخش بهداشت و درمان و مشارکت در این کار خداپسندانه را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: این امر زمانی محقق می شود که ضمن استفاده ی صحیح و بهجا از منابع، خدمات خیرین به مردم شناسانده شود.

مقام عالی استان انجام کار جزیره ای در حوزه ی سلامت را دارای اثرات سوء دانست و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان قم باید با بررسی زیرساخت های استان و سیاستگذاری صحیح در حوزه ی سلامت نسبت به مدیریت استفاده حداکثری از سرمایه خیرین اقدام نماید.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با بیان اینکه برگزاری همایش خیرین حوزه سلامت در راستای جذب سرمایه بسیار موثر است گفت: باید در همایشی با حضور نخبگان و سرمایه داران ملی و بین المللی اهداف و نیازهای استان در این بخش تبیین و از افراد مستعد بهره گرفته شود.

وی با اشاره به سفر اتباع کشورهای مسلمان حوزه ی خلیج فارس به کشور برای امر درمان و ظرفیت های خوب استان قم در این زمینه خاطرنشان کرد: با احداث مراکز درمانی تخصصی و مدرن در امر جذب توریست درمانی به شهر قم، گام های بلندی برداشته می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjoxev.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما