شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 19444

نشست صمیمانه عوامل فیلم شیار ۱۴۳ درقم برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز: نشست صمیمی عوامل فیلم شیار ۱۴۳ با هنرمندان، سینما دوستان و اصحاب رسانه قم، با حضور کارگردان، تهیه کننده و تعدادی از بازیگران این فیلم تحسین شده در جشنواره فجر، در سینما وتوس قم برگزار شد
نشست صمیمانه عوامل فیلم شیار ۱۴۳ درقم برگزار شد
به گزارش قم نيوز، در ابتدای این نشست ابوذر محمدی، تهیه کننده فیلم با اشاره به این که اجر واقعی این فیلم را شهدا و خانواده ایشان داده اند، افزود: در برهه ای از زمان، از حضور فیلم در جشنواره نا امید شدم و به ملاقات مادرم که مادر شهید است رفتم و از او خواستم که دعا کند تا مشکل ما حل شود و مشکل ما حل شد.

نرگس آبیار، کارگردان فیلم نیز در این نشست به یکی از داستان های خود به عنوان منبع اصلی داستان فیلم اشاره کرد و گفت: از ابتدا نام شیار ۱۴۳ را برای فیلم برگزیده بودم و با اینکه دوستان پیشنهاد می کردند که نام دیگری مانند الفت روی فیلم بگذارم، اما به طور قلبی، این اسم را برای فیلم انتخاب کردم و روی آن تاکید کردم.

گلاره عباسی، بازیگر فیلم نیز با اشاره به اینکه در طول حضور ده ساله خود در سینما و تلویزیون، فرصت بازی در کارهای دفاع مقدس را نداشته است، تصریح کرد: قسمت این بود که با فیلم شیار ۱۴۳، وارد سینمای دفاع مقدس شوم و تجربه خودم را از جنگ داشته باشم.

در ادامه این نشست، حاضران سوالات شفاهی خود را از عوامل فیلم پرسیدند و یکی از حاضران که در میمند، لوکشین فیلم زندگی کرده بود، به حضور رمالان در این شهر اعتراض کرد و شخص دیگری به کارکرد خواب در فیلم، اشاره کرد و آن را بی معنی دانست که با پاسخ های کارگردان فیلم مواجه شدند.

یکی از طلاب جوان نیز با تشکر از کارگردان فیلم به خاطر به دوش کشیدن بار روایت دفاع مقدس، از وی پرسید که چرا کلمه مادر در فیلم به کار نرفته است که کارگردان فیلم در پاسخ به وی، اشاره کرد که عشق مادری تنها با گفتن کلمه مادر مطرح نمی شود بلکه در جای جای فیلم جریان دارد.

تنها پرسش کننده خانم در این جلسه نیز از ارتباط اسم یونس با فیلم بوی پیراهن یوسف سوال کرد که کارگردان فیلم نام یونس را به پیامبر الهی، حضرت یونس(ع) مرتبط دانست.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbaab8.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما