شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 19464
با حضور آیت‌الله اعرافی

بانک جامع تبلیغ جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه رونمایی شد

قم نيوز : قم نیوز: بانک جامع تبلیغ جامعة‌المصطفی (ص) العالیمه پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله اعرافی در ششمین گردهمایی دانش آموختگان جامعةالمصطفی(ص) رونمایی شد.
بانک جامع تبلیغ جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه رونمایی شد
به گزارش قم نیوز، همایش ششمین گردهمایی دانش آموختگان جامعةالمصطفی(ص) با حضور ۶۳ دانش آموخته جامعةالمصطفی(ص) از ۵۰ کشور جهان پیش از ظهر امروز در سالن شهید عارف حسینی مدرسه آموزش عالی امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت‌الله اعرافی رئیس جامعةالمصطفی (ص) العالمیه آغاز شد.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل جامعةالمصطفی(ص) گفت: یکی از مشکلاتی که دانش آموختگان با آن همواره مواجه هستند بحث تبلیغ بوده است به این علت که تهیه کردن مطالب کار آسانی نیست و تهیه مستندات لازم برای یک سخنرانی با مشکلاتی همراه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید حکیم‌الهی با بیان اینکه نیازهای امروز انسان‌ها می‌طلبد که راه حل‌هایی مناسب این مشکل فراهم شود، تصریح کرد: بانک جامع تبلیغ راه حلی است که جامعةالمصطفی(ص) برای رهایی از این مشکل ارائه کرده است.

حکیم‌الهی بیان کرد: بانک جامع تبلیغ تمام نیازهای یک مبلغ را اعم از کتاب، سخنرانی و... فراهم می‌کند.

وی افزود: تمام سخنرانی‌ها از تمام فرهیختگان عالم، تفسیرهای قرآن به زبان‌های مختلف، تمام تفسیرهای نهج‌البلاغه، کتابخانه‌های دیجیتال و... سایت بسیار ارزشمندی را برای مبلغین فراهم کرده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdoo0f.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما