چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 19587
آیت‌الله وحید خراسانی

هدف از خلقت بشر انجام احسن اعمال است

قم نيوز : قم نيوز: یکی از مراجع تقلید قم گفت: خداوند متعال لحظه‌ای از بشر غافل نیست و هدف از خلقت بشر از سوی خداوند متعال این است که انسان به دنبال انجام احسن اعمال باشد.
هدف از خلقت بشر انجام احسن اعمال است
به گزارش قم نيوز، آیت‌الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید صبح امروز در درس تفسیر خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، در ادامه تفسیر سوره یس اظهار کرد: از سوی خداوند متعال خیر، صلاح و لطف شامل حال ما می‌شود و هرچه قصور و تقصیر است از سوی انسان است.

وی با اشاره به اینکه باید از قرآن و عترت در امور مختلف بهره گرفت یادآور شد: قرآن و سخنان گهر بار ائمه معصومین (ع) برای ما مرجع و راهنما هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در آفرینش انسان نظم و انضباط خاصی وجود دارد، تاکید کرد: این نظم و انضباط نشانه این است که پروردگار متعال دارای عظمت است.

وی تاکید کرد: خداوند متعال لحظه‌ای از بشر غافل نیست و هدف از خلقت بشر از سوی خداوند متعال این است که انسان به دنبال انجام احسن اعمال باشد.

آیت‌الله وحید خراسانی با اشاره به غفلت انسان‌ها از خداوند تاکید کرد: هیچ انسانی نمی‌تواند بگوید که در شبانه‌روز همواره به یاد خداوند است.

وی با اشاره به تلاش پیامبران و امامان برای هدایت بشر تاکید کرد: خداوند متعال همه نیازها برای رسیدن به کمال را در اختیار انسان قرار داده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjaiev.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما