چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 19593
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

دانشگاه علوم پزشکی قم با کمبود فضا روبه‌روست

قم نيوز : قم نيوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یکی از عمده‌ترین مشکلات در این دانشگاه را کمبود فضای فیزیکی در مراکز آموزشی، درمانی و بهداشتی عنوان کرد و گفت: بهبود فضاهای فیزیکی می‌تواند در رشد و ارتقاء علمی نیز موثر باشد.
دانشگاه علوم پزشکی قم با کمبود فضا روبه‌روست
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی خواه در مراسم جشن روپوش سفید دانشجویان رشته دندانپزشکی گفت: دانشکده دندانپزشکی با وجود اینکه از دانشکده‌های نوپای دانشگاه است به موفقیت‌های مختلف علمی دست یافته و کسب این افتخارات برای جامعه علمی استان بسیار ارزشمند و مبارک است.

وی با اشاره به اینکه قم به عنوان یک مرکز بزرگ علمی از جایگاه بین‌المللی مناسبی برخوردار است افزود: جایگاه شهر قم جهانی است و باید مطابق با این شرایط و جایگاه قم برنامه‌ریزی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یکی از عمده‌ترین مشکلات در این دانشگاه را کمبود فضای فیزیکی در مراکز آموزشی، درمانی و بهداشتی عنوان کرد و گفت: بهبود فضاهای فیزیکی می‌تواند در رشد و ارتقاء علمی نیز موثر باشد.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به شهر قم، برنامه‌های خاصی را برای عمران و آبادانی این استان در بخش‌های مختلف در نظر دارد.

در پایان این مراسم یکی از دانشجویان با قرائت نیایش‌نامه‌ای، پایبندی به ‌ارکان اصلی پزشکی که صلاحیت حرفه‌ای، روابط خوب با بیماران، همکاران و پایبندی بر الزامات اخلاقی پزشکی است را اعلام داشت.

دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم پس از گذراندن دروس تئوری، از این پس در محیط‌های درمانی نیز دروس عملی را پشت سر می‌گذارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwn9q.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما