دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 19817
در هفته گذشته صورت گرفت

انجام بیش از 765 عمل جراحی در مراکز درمانی دولتی قم

قم نيوز : قم نيوز:‌معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در هفته گذشته تعداد 765 عمل جراحی در مراکز درمانی دولتی استان قم انجام شده است.
انجام بیش از 765 عمل جراحی در مراکز درمانی دولتی قم
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا مظفری در تشریح فعالیت‌های درمانی صورت گرفته در هفته گذشته گفت: از ۲۶ بهمن‌ماه تا ۲ اسفندماه سال‌جاری، هفت هزار و ۲۶۶ نفر در مراکز درمانی استان به صورت اورژانسی ویزیت و پذیرش شدند که با معاینات انجام شده توسط کادر درمانی، از این تعداد یک‌هزار و ۵۸۹ بیمار در بخش بستری اورژانس‌های بیمارستانی مورد مراقبت قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین در این مدت تعداد ۷۶۵ عمل جراحی در این مراکز انجام گرفت که از این تعداد ۲۳۷ عمل جراحی به صورت اورژانسی، و بقیه به صورت الکتیو انجام شده است.

معاون درمان این دانشگاه با اعلام انجام ۳۳۰ زایمان در هفته اخیر گفت: بخشی از جراحی‌های انجام شده در مراکز درمانی استان مربوط به عمل‌های سزارین است که در این مدت ۱۶۶ عمل زایمان سزارین انجام شده است همچنین ۱۶۴ مورد زایمان طبیعی نیز در این مراکز ثبت شده است.

وی با اشاره به حضور پزشکان متخصص، فوق‌تخصص و اعضای هیئت علمی در درمانگاه‌های بیمارستان‌های دولتی تصریح کرد: همچنین در هفته گذشته هفت هزار و ۴۴۵ بیمار با مراجعه به درمانگاه‌های بیمارستان‌های دولتی استان ویزیت شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfecdy.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما