چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 19595
شهردار قم

تاثیر طلاب المصطفی در بین کشورهای اسلامی غیر قابل انکار است

قم نيوز : قم نيوز: شهردار قم گفت: طلاب جامعه المصطفی تاثیر بسیار زیادی در بین کشورهای اسلامی در منطقه دارند و باید بر همین اساس از این مجموعه حمایت شود.
تاثیر طلاب المصطفی در بین کشورهای اسلامی غیر قابل انکار است
به گزارش قم نيوز، محمد دلبری در بازدید از مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه)، با اشاره به فعالیت های فقهی منحصر به فرد این مجتمع اظهار کرد:جامعه المصطفی، مرکز پربرکت علمی فرهنگی است که در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، طراز قم را جهانی کرده است که این خود ضرورت استفاده شایسته از این ظرفیت را بیشتر می کند.

شهردار قم بابیان این که حجم فعالیت های جهانی این مجتمع فقهی در قم، موجب خوشحالی است عنوان کرد: شهرداری قم و مجموعه های مدیریت شهری از هر کمکی برای ارتقاء سطح فعالیت های علمی فرهنگی در مجتمع آموزش عالی فقه، دریغ نمی کند.

محمد دلبری با اشاره به تاثیرگذاری طلاب جامعه المصطفی در بین کشورهای اسلامی تصریح کرد: در سفری که خود به تایلند داشتم، با طلبه ای از این مجتمع فقهی روبه‌رو شدم که به زبان فارسی روان صحبت می کرد و نقش تأثیرگذاری در این کشور داشت که سبب خوشحالی من در این کشور غیراسلامی شد و برای من به مستندی از میزان تأثیرگذاری جامعه المصطفی در عرصه بین الملل تبدیل شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwwaz.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما