يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : 19793
به همت بنیاد نخبگان استان قم

دوره تعالیم اسلامی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس بنیاد نخبگان استان قم از برگزاری دوره تعالیم اسلامی با حضور 50نفر از نخبگان به همت بنیاد نخبگان استان قم و با همکاری بنیاد نخبگان استان مازندران خبر داد.
دوره تعالیم اسلامی برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز، حسین اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری دوره سه روزه تعالیم اسلامی اظهار کرد: این دوره با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آماده‌سازی نخبگان و در راستای آشنایی هر چه بیشتر با معارف اسلامی و آموزه‌های دینی به همت بنیاد نخبگان استان قم با همکاری بنیاد نخبگان استان مازندران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تقویت و تعمیق باورهای دینی جامعه نخبگان و معرفت‌افزایی آن‌ها نسبت به معارف حقه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره است.

عضو کارگروه فرهنگی بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه دوره تعالیم اسلامی در قالب دوره آموزشی سه روزه برگزار می‌شود، گفت: این دوره شامل مباحث مبداشناسی، معادشناسی، معاش‌شناسی، زندگی و آینده و معاد و روز قیامت است.

وی یادآور شد: دوره تعالیم اسلامی ویژه نخبگان سراسر کشور در قالب ۲ گروه برادران و خواهران با حضور ۵۰ نفر از نخبگان سراسر کشور طی روزهای هفتم تا نهم اسفندماه سال‌جاری در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

اخوان عنوان کرد: این طرح به صورت ملی توسط استادان ممتاز حوزه برگزار می‌شود و استان‌های تهران، مازندران، قم، شیراز، اصفهان و یزد بیشترین حضور را در این رشته‌ها دارند.

انتها پیام/126
https://qomnews.ir/vdcipyaz.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما