دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 19844
حجت‌الاسلام حسینی المدنی:

مبلغان در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند

قم نيوز : قم نيوز: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دستجرد با اشاره به ارتباط وسیعی که مردم با روحانیون دارند، فرهنگ سازی چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی را وظیفه مبلغان و مراکز فرهنگی دانست.
مبلغان در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی المدنی ظهر دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) دستجرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و با استناد به آیات و روایات دینی، وظایف مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم دانست.

وی گفت: اگر بخواهیم از نظر اقتصادی به بیگانگان وابستگی نداشته باشیم باید به آموزه‌های دینی که پیرامون تقدیر معیشت و عدم اسراف و تلاش در راستای تولید بیشتر نکات اساسی و قابل اتکایی دارد، توجه کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دستجرد اظهار کرد: در فرهنگ دینی ما کار و تلاش برای تولید ثروت و همت و اراده برای برطرف کردن فقر از جامعه یک ارزش محسوب می‌شود و تنبلی و بیکاری یک عیب و افت است که باید با آن مبارزه کرد.

همه باید تلاش کنند سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اجرا شود

حجت‌الاسلام حسینی المدنی وظیفه مراکز فرهنگی و مبلغان دینی در فرهنگ سازی تحقق اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه مسئولان و مردم باید تلاش و همت خود بکار گیرند تا سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند اجرا و محقق شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دستجرد معتقد است که اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی علاوه بر کاهش وابستگی به کشورهای دیگر، شکوفایی و رونق اقتصاد و کسب و کار را به دنبال خواهد داشت.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcfjcdy.w6d1jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما