پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 19611
استاندار قم خبر داد

افتتاح فاز یک پروژه منوریل قم در سال آینده

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم گفت: فاز یک این پروژه ملی از پارک سوار شمالی تا میدان مطهری در سال 93 به بهره‌برداری خواهد رسید.
افتتاح فاز یک پروژه منوریل قم در سال آینده
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در این جلسه که در تالار شهید زین‌الدین استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: پروژه منوریل به عنوان یکی از زیرساخت‌های ارتقاء خدمات رسانی به زوار محسوب شده و باید اهتمام جدی در زمینه رفع موانع و مشکلات آن صورت گیرد.

وی با اشاره به پیگیری‌ها و برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد کارشناسی با دست اندرکاران قطار شهری کشور و استان گفت: با توجه به بررسی‌های انجام گرفته و شرایط طرح، ادامه خط منوریل و تکمیل فاز بعدی آن ضروری است.

صالحی منش با بیان اینکه منوریل به عنوان یک فناوری جدید و برای نخستین بار در کشور در استان قم تجربه خواهد شد خاطرنشان کرد: محاسن و مزیت‌های این طرح باید به خوبی برای همه تبیین شود.

وی با بیان اینکه تصمیم قطعی در ارتباط با موضوع پروژه منوریل اتخاذ شده است تصریح کرد: به فضل الهی و همت متولیان امر فاز یک این پروژه ملی از پارک سوار شمالی تا میدان مطهری در سال ۹۳ به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار قم با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه، از تلاش مدیریت استان برای تامین اعتبار پروژه‌های بزرگ با پیشرفت بالا خبر داد و گفت: برای پروژه‌های عمرانی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد از جمله منوریل در سال ۹۳ تخصیص اعتبار لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchz-nz.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما