پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : 19647
معاون ارشاد قم تاکید کرد

ضرورت سامان‌دهی کانون‌های آگهی و تبلیغات قم

قم نيوز : قم نيوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: برای ۱۰۵ کانون آگهی در استان مجوز صادر شده ‌که تنها ۳۱ کانون دارای مجوز معتبر هستند، بنابراین باید این وضعیت را سامان دهی کنیم.
ضرورت سامان‌دهی کانون‌های آگهی و تبلیغات قم
به گزارش قم نيوز، مهدی توکلیان در نشست خبری با هیئت رئیسه و اعضای کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان که ظهر امروز با حضور رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران قم در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های محمد خامه یار، معاون سابق مطبوعات و تبلیغات این اداره کل اظهار کرد: عمل کردن به ضوابط مقرر شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است که نباید از آن غافل شد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با بیان کلام مقام معظم رهبری مبنی بر قطب زیارتی و معنوی بودن قم، افزود: کسانی که در قم کانون آگهی تبلیغاتی دایر می‌کنند مطمئناً فقط نگاه مالی ندارند و هدف دیگر آنان خدمت به این شهر مقدس است که داشتن دیدگاه ارائه خدمت به افراد پسندیده است.

وی با اشاره به قم به عنوان یک شهر شیعی-مذهبی، تصریح کرد: ما قم را به عنوان یک سرزمین جغرافیایی نمی‌دانیم، بلکه قم نمادی از تفکر شیعی است و این وجه تمایز قم را از دیگر استان‌ها است، بنابراین باید سطح طرح‌ها و فعالیت‌هایمان را فراملی ببینیم.

توکلیان با اشاره به صدور ۱۰۵ مجوز کانون آگهی تبلیغاتی، عنوان کرد: با توجه به اینکه برای ۱۰۵ کانون آگهی مجوز صادر شده است اما فقط ۳۱ کانون دارای مجوز معتبر هستند، بنابراین باید این وضعیت را سامان دهی کنیم.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان سوابق مطبوعاتی، رسانه‌ای و اجرایی خود، گفت: من با دغدغه‌های مختلف فرهنگ و هنر آشنا هست و تلاش می‌کنم که این دغدغه‌ها را با کمک فعالان عرصه فرهنگ و هنر رفع کنم.

وی با ابراز امیدواری برای استفاده از ظرفیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان، افزود: امیدواریم با کمک و همکاری کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان، ‌ اتحادیه‌ چاپخانه‌داران قم و هنرمندان بتوانیم گامی مثبت در این عرصه برداریم و به مردم خدمت کنیم.

توکلیان با اشاره به استفاده نا‌مناسب از ظرفیت هنرمندان استانی در کانون‌های آگهی تبلیغاتی، بیان کرد: باید کانون‌های استان با انجمن‌های هفت‌گانه هنری وابسته به اداره کل وسایر هنرمندان استان متصل شوند و تعامل داشته باشند تا از ظرفیت بالای آن‌ها برای الگوبرداری در فعالیت‌ها و طرح‌های خود استفاده کنند.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با تقدیر از مسئول انجمن کانون آگهی تبلیغاتی استان، خاطرنشان کرد: از مجتبی قانونی مسئول انجمن کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان برای تمام تلاش و پیگیری برای به نتیجه رسیدن معافیت مالیاتی کانون‌های تبلیغاتی تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgu39q.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما