شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 19723
مدیر استان‌های جشنواره فیلم فجر:

اکران استانی فیلم‌های جشنواره فجر به صنعت سینما رونق می‌دهد

قم نيوز : قم نيوز:‌مدیر استان‌های جشنواره فیلم فجر گفت: اکران استانی فیلم‌های جشنواره فجر به صنعت سینما رونق می‌دهد و مردم بهترین داوران در سینما‌های جشنواره هستند زیرا نظرات آن‌ها می‌تواند علاقه عمومی و نیاز جامعه را بازگو کند.
اکران استانی فیلم‌های جشنواره فجر به صنعت سینما رونق می‌دهد
به گزارش قم نيوز، ناصر باکیده که در اختتامیه دومین جشنواره فیلم فجرسخن می‌گفت اظهار کرد: باید از تمامی مسئولان استان قم در این زمینه تشکر کرد.

مدیر استان‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر در قم نیز بسیار پر برکت بوده است افزود: باید این جشنواره به بهترین شکل ممکن در سال‌های آتی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برای آماده سازی و اکران فیلم‌ها در کشور کار بسیار دشواری بوده است خاطر نشان کرد: وزارت کشور و ۳۰ مدیر استانی برای برگزاری این جشنواره در استان زحمات بسیار زیادی را کشیدند که باید از این عزیزان هم تشکر کرد.

باکیده با اشاره به اینکه اکران جشنواره در سطح وسیع می‌تواند سبب رونق بخشیدن سینماهای کشور می‌شود بیان کرد: مردم بهترین داوران در سینما‌های جشنواره هستند زیرا نظرات آن‌ها می‌تواند علاقه عمومی و نیاز جامعه را بازگو کند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل حضور جشنواره فیلم فجر قم همه استان‌ها سیستم دیجیتال را دارند گفت: این یکی از برکات برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان‌ها است و باید این موارد مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbfzb8.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما