جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 19662
با قرار گرفتن در انتهای جدول لیگ فوتسال قم

آهن آلات و آبادگران قم راهی پلی آف شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتسال آهن آلات و آبادگران قم با قرار گرفتن در انتهای جدول لیگ فوتسال قم راهی پلی آف شدند.
آهن آلات و آبادگران قم راهی پلی آف شدند
به گزارش قم نیوز، مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم به پایان رسید و تیم‌های فوتسال آهن آلات و آبادگران قم با ایستادن در رده‌های دوازدهم و یازدهم جدول لیگ دسته اول به مسابقه پلی آف رفتند.

در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال قم تیم آهن آلات خلیج فارس به دیدار تیم صدراسیستم رفت که این مسابقه در پایان با نتیجه ۵ بر یک به سود صدراسیستم خاتمه یافت.

در این مسابقه که در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد تیم فوتسال صدراسیستم با گل‌های محسن سابقی (۲گل)، حسن فیض آبادی، حسین امینی و محمد هاتفی در مقابل تک گل حبیب اسدللهی برای آهن آلات به پیروزی رسید و با رساندن جمع امتیازات خود به عدد ۱۹ به مقام سوم لیگ رسید.

صدراسیستم که پیش از برگزاری هفته پایانی پائین‌تر از پارسا در رده چهارم جدول قرار داشت، در آخرین هفته از شکست پارسا برابر آرش ‌‌نهایت استفاده را برد و با پیروزی بر تیم انتهای جدولی آهن آلات با عنوان سومی جدول به کار خود در فصل ۹۲ پایان داد.

تیم فوتسال آهن آلات نیز با ۷ امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفت تا آخرین شانس خود را برای بقا در لیگ دسته اول در مسابقه پلی آف با تیم فوتسال پویا آزمایش کند.

تیم فوتسال آبادگران نیز در مسابقه برابر تیم بی‌انگیزه امید با نتیجه ۶ بر ۲ صاحب برتری شد و جمع امتیازات خود را به عدد ۱۱ رساند اما تفاضل گل کمتر نسبت به تیم فوتسال تائو منجر به سقوط این تیم به پلی آف شد.

آبادگران نیز همانند تیم فوتسال آهن آلات این شانس را دارد تا با کسب پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر تیم فوتسال پاس بار دیگر در لیگ دسته اول حضور داشته باشد.

مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم فوتسال سید ذاکر به پایان رسید و تیم فوتسال فرید در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت ضمن اینکه تیم‌های صدراسیستم، پارسا و آرش در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcdx90f.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما