شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 19727
سوپر لیگ کاراته

شانس آذرخودروی نوین قم برای قهرمانی کمرنگ شد

قم نيوز : قم نيوز: تیم کاراته آذرخودروی نوین قم با قبول باخت برابر جدی‌ترین رقیب خود در سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور شانس خود برای کسب عنوان قهرمانی را کمرنگ‌تر کرد.
شانس آذرخودروی نوین قم برای قهرمانی کمرنگ شد
به گزارش قم نيوز، تیمی که امسال برای نخستین بار به عنوان نماینده کاراته استان قم در مسابقات بالاترین سطح باشگاهی کاراته کشور یعنی سوپر لیگ حضور پیدا کرده است در آغاز بسیار قدرتمند به مصاف حریفان خود رفت.

نماینده کاراته استان قم در هفته ما قبل پایانی رقابت‌های فصل جاری سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور در پنج مسابقه حساس مقابل حریفان خود به میدان رفت و در چهار بازی از سد رقبا گذشت اما در حساس‌ترین رقابت به تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران باخت.

کاراته‌کاهای تیم آذرخودروی نوین قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم مدعی و رده سومی لوله سبز آسیا نماینده تهران رفتند و در حالی که رقیب تلاش زیادی برای شکست دادن تیم آذرخودروی نوین قم انجام می‌داد در نهایت این شاگردان غلامرضا دباغیان در تیم آذرخودروی نوین قم بودند که با حساب ۲۲ بر ۶ به برتری رسیدند.

آذرخودروی نوین قم در دومین مسابقه خود برابر تیم کاراته جندی شاپور شیراز به میدان رفت و توانست این تیم میانه جدولی را با درخشش تک تک کاراته‌کاهای خود با حساب ۲۸ بر صفر مغلوب کرده و امتیازات کامل بازی را به خود اختصاص دهد.

تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در سومین دیدار برابر تیم کاراته باشگاه پرهام به میدان رفت و در حالی که حریف هفت امتیاز از نماینده قم گرفت در نهایت این بازی حساس و نزدیک با حساب ۲۰ بر هفت به سود تیم کاراته مردان آذرخودروی نوین قم پایان یافت.

شاگردان غلامرضا دباغیان در تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در چهارمین مسابقه خود پیش از رویارویی با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با تیم آوای رزم رو به رو شدند و در این دیدار که شاید سخت‌ترین بازی در مقایسه با دیدارهای قبلی بود به برتری ۱۷ بر ۱۰ رسید تا با روحیه مضاعف به مصاف صدرنشین برود.

مسابقه آذرخودروی نوین قم با دانشگاه آزاد اسلامی تهران همانند دیداری که ۲ تیم در قم با یکدیگر داشتند حساس و نفس‌گیر بود و طبق معمول این تیم آذرخودروی نوین قم بود که در بخش کاتا به برتری رسید اما در بخش کومیته باخت تا در مجموع ۱۵ بر ۱۳ این دیدار به سود تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران به پایان برسد.

بدین ترتیب تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی تهران با کسب ۴۲ امتیاز در فاصله یک هفته به پایان مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور صدرنشینی خود را تثبیت کرد در حالی که تیم آذرخودروی نوین قم با سه امتیاز کمتر در مکان دوم جای دارد و تیم لوله سبز آسیا نیز با سه امتیاز کمتر از آذرخودروی نوین قم در مکان سوم است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfeedy.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما