يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 19799
با پایان رقابت در ورزشگاه یادگار امام

تیم‌ها و افراد برتر لیگ دو و میدانی قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم ها و افراد برتر مواد و رشته های مختلف مسابقات لیگ دو و میدانی مردان قهرمانی باشگاه های استان قم معرفی شدند.
تیم‌ها و افراد برتر لیگ دو و میدانی قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، مدعیان کسب عناوین برتر مواد مختلف بخش انفرادی و همچنین رده بندی بخش تیمی رقابت های لیگ دو و میدانی باشگاه های استان قم در بخش مردان این پیکارها در مجموعه ورزشی یادگار امام قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نزدیک به ۶۵ دو و میدانی کار از ۱۱ تیم مدعی شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، رقابت خود برای کسب عناوین برتر را در رشته های گوناگون برگزار کردند که در نهایت افراد برتر بخش انفرادی و تیم های اول تا سوم رده بندی تیمی این مرحله مشخص شدند.

استقبال تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات لیگ باشگاه های قم با توجه به برگزاری موفق دوره های قبلی این رقابت ها قابل توجه به نظر می رسید، ضمن اینکه چهره ها و استعدادهای شاخص دو و میدانی قم نیز همگی در این رقابت ها حضور داشتند.

این دوره مسابقات لیگ برتر دو و میدانی باشگاه های استان قم در حالی برگزار شد که تیم های شرکت کننده در این دوره از پیکارها در پنج ماده برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت پرداختند و در نهایت تیم پایگاه استعدادیابی بسیج در بخش تیمی به مقام قهرمانی دست یافت.

پیست استاندارد دو و میدانی و زمین چمن مطلوب مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم میزبان این دوره از مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های قم بود و در پایان بعد از تیم پایگاه استعدادیابی بسیج که به مقام قهرمانی بخش تیمی دست یافت، تیم های پاسارگاد و مقاومت سپاه دوم و سوم شدند.

دو و میدانی کاران مدعی در این دوره از رقابت های لیگ دو و میدانی باشگاه های استان قم، در دوهای ۱۰۰، ۱۵۰۰ متر، ۱۱۰ متر با مانع که ارتفاع مانع آن ۹۱ سانتیمتر، پرش طول و پرتاب وزنه برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

افراد برتر مواد مختلف:

ماده ۱۰۰ متر: رضا ملک پور
ماده ۱۱۰ متر با مانع: محمد سبب کار
ماده ۱۵۰۰ متر: رضا ملک پور
ماده پرش طول: میلاد دریساوی
ماده پرتاب وزنه: حامد خزایی

هر تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های استان قم متشکل از هفت دو و میدانی به همراه یک مربی یا سرپرست بود، ضمن اینکه در ترکیب هر تیم شرکت کننده در این دوره از پیکارها، یک دو و میدانی در رده سنی بزرگسالان، دو ورزشکار در رده سنی جوانان، چهار دو و میدانی کار در رده سنی نوجوانان و نونهالان حضور داشتند.

این در حالی بود که دو و میدانی کاران عضو هر یک از تیم های شرکت کننده تنها حق شرکت در یکی از مواد رقابتی را داشتند و داشتن کارت بیمه ورزشی دو و میدانی برای تمام دو و میدانی کاران حاضر در تیم های لیگ الزامی بود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceof8z.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما