شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : 19742
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور عنوان کرد

حضور مسافرانی از 36 ملیت در سرزمین‌های نور

قم نيوز : قم نيوز: دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت:‌ سال گذشته از 36 ملیت دنیا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا کردند.
حضور مسافرانی از 36 ملیت در سرزمین‌های نور
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، یعقوب سلیمانی در اختتامیه چهارمین دوره تخصصی آموزشی مدیران کاروان‌های راهیان نور ویژه خواهران گفت: چهار هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون دوره تخصصی آموزش مدیریت کاروان‌های راهیان نور را گذرانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر در سراسر کشور آموزش عمومی و مقدماتی مدیر کاروان‌های راهیان نور را پشت سر گذاشته‌اند، ادامه داد: از این تعداد چهار هزار و ۳۰۰ نفر به دوره تخصصی راه پیدا کردند که یک‌هزار نفر از این مربیان، از خواهران هستند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه برگزاری این دوره به هر چه بهتر و مفیدتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور کمک می‌کند، تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها موجب شده که سفرهای نور هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ ایمنی در سطح بالاتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

مسئول اردویی و راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان در این دوره‌ها آموزش‌هایی از قبیل ایمنی، علوم اجتماعی، ارتباطات و تربیتی را فرا می‌گیرند، خاطرنشان کرد: مدیران کاروان‌های راهیان نور باید بتوانند در راستای جذب حداکثری، برنامه‌ریزی صحیح و در مواقع بحران احتمالی وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و در این زمینه‌ها ایفای نقش کنند.

وی با تشریح اهمیت سفرهای راهیان نور و با بیان اینکه امروزه راهیان نور به عنوان یک پدیده فرامرزی مطرح است، عنوان کرد: سال گذشته از ۳۶ ملیت دنیا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

سلیمانی با بیان اینکه سال گذشته ۱۱ میلیون نفر و در سال‌جاری هم حدود ۱۲ میلیون نفر در برنامه معنوی راهیان نور شرکت می‌کنند، تصریح کرد: در زمینه زیرساخت‌ها و ایمنی، اقدامات گسترده‌ای انجام شده و علاوه بر ۶۰۰ دستگاه اتوبوسی که برای کاروان‌ها در نظر گرفته شده سعی شده در مسیرهایی که امکان آن فراهم است از قطار استفاده شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccimqs.2bqo08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما