دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 19816
معاون فرماندهی انتظامی قم:

هدف اصلی رسانه های غربی، ترویج بدحجابی در جامعه است

قم نيوز : قم نيوز:‌معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: هدف اصلی بسیاری از رسانه‌های غربی و فیلم های ماهواره ای ترویج بدحجابی در خانواده ها است.
هدف اصلی رسانه های غربی، ترویج بدحجابی در جامعه است
به گزارش قم نيوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد صادقی اظهار کرد: با پایان جنگ تحمیلی وشکست دشمنان اسلام ونظام، آنان به فکر جبران این شکست افتادند، درآن زمان دولت آمریکا بودجه هنگفتی را برای تهاجم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد و با گسترش ماهواره و ساخت فیلم‌های هالیوودی و سعی در آندولسی کردن فضای اجتماعی کشور، در پی آن برآمدند که ضربه را از درون وارد نمایند، هر چند موفق به اجرای این نیت شوم نشدند.

وی گفت: ترویج بدحجابی و عادی سازی روابط زن و مرد نامحرم در پی متزلزل کردن بنیان خانواده‌ها برآمدند تا با تغییر نگرش در خانواده‌ها سبب نفوذ فرهنگ غرب در جامعه اسلامی را فراهم کنند.

صادقی با اشاره به نقش مخرب ماهواره در بین برخی از خانواده‌ها، افزود: اگر خانواده‌ها احساس کنند دشمن خاکریز را درون خانه‌شان ساخته و حمله را از آنجا آغاز کرده، مسئله دفاع آسان‌تر می‌شود.

وی بر فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد و افزود: راهکارهای پیشگیرانه به صورت نرم و آگاه سازی مردم موثر‌تر از اقدامات سلبی است.

معاون اجتماعی استان با اشاره به اینکه هدف اصلی اکثر فیلم‌های ماهواره‌ای ترویج بدحجابی در خانواده‌ها است گفت: عفت و حیا از پایه‌های قوام یک خانواده بوده و اگر این اصول از بین برود دیگر پایه و اساسی برای خانواده باقی نمی‌ماند وحرمت‌ها از بین رفته و خانواده دچار گسست و فروپاشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هجمه نرم دشمن خیلی فرا گیر‌تر و لایه‌های زیرین جامعه را در بر می‌گیرد، گفت: ساخت شبکه‌های ماهواره‌ای ضد ارزش‌های اسلامی دلیلش این است که کشور ما توانسته بر روی تفکرات کشور‌های دنیا تاثیرگذار باشد از جمله بیداری اسلامی که از انقلاب ما برگرفته و ذهن مردم دنیا را بیدار کرده است.

معاون اجتماعی استان د بر آموزش همگانی و مشاوره تاکید کرد و افزود: بهره گیری از شبکه‌های ماهواره‌ای سبب گسست اعضاء خانواده از یکدیگر شده و مشاوران و کار‌شناسان آموزش همگانی می‌توانند در این زمینه با آموزش‌های لازم مردم را راهنمایی کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepv8z.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما