دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 19819
در رشته‌های ریکرو و کامپوند

برترین کمانداران قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نيوز:‌برترین‌های تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم با جدال مدعیان در 2 رشته مشخص شدند.
برترین کمانداران قم مشخص شدند
به گزارش قم نيوز، رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی قم با حضور چهره‌های آماده، مطرح و توانمند این رشته و به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد و تماشاگران در مجموع تقابل جالب توجه و جذابی بین شرکت‌کنندگان را نظاره کردند.

این رقابت‌ها علاوه بر اینکه جنبه قهرمانی استان را داشت با توجه به اینکه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در پیش است، به نوعی فرصت بسیار مناسبی برای عرض اندام و خودنمایی کمانداران برتر قم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را نیز داشت و بر همین اساس در اوج حساسیت برگزار شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت تیراندازی با کمان استان قم مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی مردان قم در ۲ رشته کامپوند و ریکرو به انجام رسید و طی آن شرکت‌کنندگان در تلاش برای به دست آوردن عناوین برتر در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد قم با یکدیگر پیکار کردند.

رقابت کمانداران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان استان قم در مسافت‌ ۱۸ متر برگزار شد و در نهایت برترین‌ها در حالی معرفی شدند که مسابقات در ۲ بخش مبتدی و حرفه‌ای به انجام رسید تا استعدادیابی این رشته ورزشی نیز صورت بگیرد و در مجموع کمانداران قمی آمادگی خود را به خوبی نشان بدهند تا در آینده تیمی قوی و آماده از قم به رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمان کشور اعزام شود.

برترین‌های هر ۲ رشته کامپوند و ریکرو مسابقات قهرمانی و انتخابی تیراندازی با کمان استان قم در حالی معرفی شدند که در رشته ریکرو حرفه‌ای این دوره از رقابت‌ها و در پایان جدال کمانداران مدعی، این مهدی عزیزی از باشگاه جانبازان مبین بود که عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

در حالی که نفرات برتر هر ۲ رشته شرایط خوبی برای اعزام به رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور داشتند، بعد از مهدی عزیزی از باشگاه جانبازان مبین قهرمان رشته ریکرو این دوره از پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم، سید حسن موسوی‌زاده از باشگاه قنوات در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد ضمن اینکه مقام سوم این رقابت‌ها به علی مبصری از باشگاه جانبازان مبین رسید.

در رشته کامپوند این دوره از مسابقات نیز مجید اصفهانی از باشگاه جانبازان در جایگاه نخست ایستاد و بدین ترتیب عنوان قهرمانی را از آن خود کرد ضمن اینکه محمد صادقی از باشگاه هیئت تیر و کمان در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد و علی مغفوری از باشگاه جانبازان مبین به مقام سوم بسنده کرد.

اما در ماده ریکرو مبتدی آقایان مسابقات تیراندازی با کمان گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در قم، محسن موسوی‌زاده از باشگاه قنوات در جایگاه نخست ایستاد، محمدباقر تکنو از باشگاه خورشید رتبه دوم را کسب کرد و حسین خلج از باشگاه خورشید سوم شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchw6nz.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما