دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 19820
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ناقضان حکم قصاص اصل دین را هم نقض می‌کنند

قم نيوز : قم نيوز:‌ نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: افرادی که حکم خدا را نقض می‌کنند در اصل دین خدا را نقض و به آن اشکال وارد می‌کنند.
ناقضان حکم قصاص اصل دین را هم نقض می‌کنند
به گزارش قم نيوز، نادر قاضی‌پور با اشاره به نقد حکم قصاص از سوی روزنامه آسمان، اظهار کرد: قصاص حکمی از احکام الهی و مورد تاکید آیات قرآن است، البته ما در برخی از مواقع که برای گرفتن رضایت از اولیا دم می‌رویم، تاکید می‌کنیم که حق قصاص از آن شما است و حکم بزرگ الهی است، اما عفو و بخشش هم حکمی از احکام الهی است و بنا به میل خودتان درباره این دو حکم خدایی تصمیم بگیرید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به ناقضان حکم قصاص، افزود: افرادی که حکم خدا را نقض می‌کنند در اصل دین خدا را نقض می‌کنند و به آن اشکال وارد می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موقع گرفتن رای اعتماد از مجلس، تصریح کرد: این که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برابر توهین این روزنامه موضعی اتخاذ نکرد طبیعی است چون برخی از آدم‌ها قبل رای گرفتند یک حرفی می‌زنند و بعد از رای گرفتن نیز یک حرف دیگری را مطرح می‌کنند، البته از زمانی مجوز دفن دو خواننده غربی در گرو ه سگ‌های زرد اعطا شد، این روز‌ها نیز قابل پیش بینی بود.

قاضی‌پور با اشاره به کار برخی از نماینده‌ها در مجلس، عنوان کرد: کار برزخی از این دوستان هنرپیشگی است، قبل از رای گرفتن حرفی می‌زنند و بعد از رای گرفتن نیز حرفی دیگر می‌زنند، البته این افراد بدانند که روزی در پیشگاه خداوند باید باید جوابگوی اعمالشان باشنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی باید به حجاب همانند نماز توجه کرد و حجاب را در کنار نماز قرار داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyoev.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما