دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 19833
امام جمعه قم:

شهر قم جایگاه بسیار بالایی در مناسبات اجتماعی کشور دارد

قم نيوز : قم نيوز:‌امام جمعه قم گفت: شهر قم جایگاه بسیار بالایی در مناسبات اجتماعی کشور دارد زیرا جای جای شهر قم، حرم اهل بیت(ع) است.
شهر قم جایگاه بسیار بالایی در مناسبات اجتماعی کشور دارد
به گزارش قم نيوز، آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم تقدیر از متولیان و خادمان مراسم‌های عمومی و ایام الله که در حرم حضرت معصومه برگزار شد با اشاره به جایگاه بسیار بالای شهر قم در مناسبات اجتماعی کشور اظهار کرد: شاید در دیگر شهر‌ها شاهد وجود حرم و مزار امامزادگان باشیم ولی در قم به غیر از مرقد پاک حضرت فاطمه معصومه (س)، همه جای شهر حرم اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) در حدیثی فرمودند قم حرم اهل بیت است عنوان کرد: این ویژگی قم سبب می‌شود که خدمت در این شهر خطیر‌تر بوده و انجام وظیفه سبب افتخار و عزت بیشتر برای نظام شود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه باید از تمامی کسانی که برای برپایی مراسمات مذهبی زحمت می‌کشند تشکر کرد عنوان کرد: در این میان وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه (س)، حوزه علمیه، مراجع تقلید و غیره از ویژگی خاصی برخوردار است.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: باید برای خدمت رسانی به اهل بیت (ع) نیز خالصانه وجود داشته باشد و الا انجام عمل بی‌فایده است.

وی با اشاره به اینکه باید افرادی که در قم زندگی می‌کنند باید از این شهر استفاده کنند تصریح کرد: بسیاری از تحولات کشور ار این شهر نشات گرفته شده است و باید مردم شهر قم برای این شهر ارزش قائل شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsj0f.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما