دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 19849
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)

همه نقاط شهر قم حرم اهل‌بیت است

قم نيوز : قم نيوز:تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: در قم علاوه بر مرقد پاک حضرت فاطمه معصومه (س)، همه جای شهر حرم اهل‌بیت (ع) است.
همه نقاط شهر قم حرم اهل‌بیت است
به گزارش قم نيوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از متولیان و خادمان مراسم‌های عمومی و ایام‌الله که در حرم حضرت معصومه برگزار شد، گفت: بر خود وظیفه می‌دانیم از کسانی که در این پایگاه اهل‌بیت مشغول خدمت به مردم هستند، تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی در نقاط مختلف کشور دارای وظایف خاص خود است، ادامه داد:‌ وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه (س)، حوزه علمیه، مراجع تقلید و ... از ویژگی خاصی برخوردار است و باید ملاحظاتی مضاعف در نظر گرفته شود.

امام جمعه قم با اشاره به شان و جایگاه قم تصریح کرد: شاید در دیگر شهرها شاهد وجود حرم و مزار امامزادگان باشیم ولی در قم علاوه بر مرقد پاک حضرت فاطمه معصومه (س)، همه جای شهر حرم اهل‌بیت (ع) است چراکه امام صادق (ع) در حدیثی فرمودند قم حرم اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: این ویژگی قم موجب می‌شود که خدمت در این شهر خطیرتر بوده و انجام وظیفه موجب افتخار و عزت بیشتر باشد.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه مرجعیت، حوزه علمیه و انقلاب از این شهر نشات گرفته است، تاکید کرد: کسی که در قم باشد ولی عاقبت به شر از دنیا برود خسارت زیادی گریبانگیر او شده است.

وی تصریح کرد: باید با نهایت خلوص نیت و ایمان در محضر اهل‌بیت (ع) به انجام وظیفه بپردازیم و امیدواریم که خداوند هیچگاه عشق به اهل‌بیت (ع) و فرصت خدمت به ایشان را از ما نگیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaoan6.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما