چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : 19974

نخبگان سازمان بسیج مهندسین استان قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: از نخبگان سازمان بسیج مهندسین استان قم با حضور رضا فقیهی، معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع)تجلیل شد.
نخبگان سازمان بسیج مهندسین استان قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، همزمان با سالروز گرامیداشت حکیم خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، با حضور دکتر فقیهی، معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) از نخبگان سازمان بسیج مهندسین استان قم تجلیل شد.

در این مراسم رضا فقیهی با اشاره به ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه اظهار کرد: از سال ۸۷ مقام معظم رهبری شعارهایی را می دادند که همه در راستای فرهنگ کار، همت مضاعف و سرمایه داخلی بود که ایشان امسال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) به مردمی کردن اقتصاد اشاره و خاطرنشان کرد: باید توانمندی هایی که داریم و راکد و بدون بهره برداری می باشد را کارآفرینی و آموزش به جریان تولید وارد کنیم که بتوانیم با کمترین هزینه بیشترین سود دهی را داشته باشیم و اشتغال زایی و اقتصاد کشور را قوی تر کنیم.

حجت الاسلام ضیائی در این مراسم نیز در سخنانی اندازه گیری و مهندسی تربیت انسان را مهم دانست و بیان کرد: تمام تلاش انبیاء و اولیای الهی این بود که افکار انسان ها را اصلاح کنند تا اعمال آنها درست شود.

وی با اشاره به اینکه اگر انسان به مهندسی تربیت انسان توجه کندفقط نصیر دنیا نمی شود بلکه نصیر دین هم می شود، تصریح کرد: مهندسان بسیجی می توانند با آباد کردن انسان ها علاوه بر آباد کردن دنیا، به اهداف و وضعیت مطلوب دست پیدا کنید.

رونمایی از سایت جدید سازمان بسیج مهندسین، شعر خوانی جمعی از مهندسین بسیجی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxhev.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما