پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 20004
با خط خوردن از تیم ملی نوجوانان

تکواندوکاران قمی از اعزام به رقابت‌های جهانی و المپیک بازماندند

قم نيوز : قم نيوز:‌تکواندوکاران قمی با خط خوردن از اردوی نهایی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان شانس حضور در مسابقات جهانی و المپیک را از دست دادند.
تکواندوکاران قمی از اعزام به رقابت‌های جهانی و المپیک بازماندند
به گزارش قم نيوز، با برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان کشورمان ترکیب نهایی این تیم مشخص شد ولی هیچ یک از دو نماینده قم بخت همراهی این تیم در مسابقات جهانی و المپیک نوجوانان را به دست نیاوردند.

آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم تکواندو نوجوانان پسر به منظور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک در خانه تکواندو تهران برگزار شد در حالی که با پایان این مرحله از انتخابی، علی بختیاری و محمد صفایی نتوانستند نظر کادر فنی تیم ملی را برای عضویت در ترکیب تیم‌های اعزامی به رقابت‌های مهم برون مرزی سال ۲۰۱۴ جلب کنند.

آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم تکواندو نوجوانان پسر به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان ۲۰۱۴ چین تاپیه، در حالی به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که در این مسابقات، رضا یعقوبی و کامران امانلو در وزن چهارم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، امانلو با حذف یعقوبی جواز حضور در ادامه تمرین تیم ملی را به دست آورد.

با برگزاری این مسابقه ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات چین تاپیه اعلام شد در حالی که بر این اساس مهدی اسحاقی و محمد اصلانی در وزن ۴۵ کیلوگرم،‌ هادی طیران ولی پور در وزن ۴۸ کیلوگرم، کامران امانلو در وزن ۵۵ کیلوگرم برای عضویت در تیم ملی انتخاب شدند.

این در حالی است که رضا جعفرپور در وزن ۵۹ کیلوگرم، نیما مظلومی در وزن ۶۳ کیلوگرم، فرشاد منصفی در وزن ۶۸ کیلوگرم، دانیال صالحی مهر در وزن ۷۳ کیلوگرم، امیرحسین امیدی در وزن ۷۸ کیلوگرم و فرشاد قیاسی در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان زیر نظر محمدرضا زوار به عنوان سرمربی به مصاف حریفان می‌روند.

همچنین محمد اصلانی، دانیال صالحی‌مهر و امیرحسین امیدی به عنوان ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور خواهند شد، ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی نریمان مریدانی در وزن ۴۸ و ابوالفضل احمدی در وزن ۷۳ را به عنوان نفرات ذخیره تیم ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک معرفی کرد.

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نوجوانان از روز بیست و نهم اسفند ماه جاری تا اول فروردین ماه و مسابقات قهرمانی جهان از سوم تا ششم فروردین ماه ۱۳۹۳ به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود و علی بختیاری در وزن ششم و محمد صفایی از قم در وزن هفتم قمی‌های راه یافته به مراحل قبل اردوی تیم ملی بودند اما نتوانستند به مسابقات برون مرزی اعزام شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjxd0.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما