يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 20110

سلفچگان قهرمان لیگ تکواندوی نوجوانان استان قم شد

قم نيوز : قم نيوز: تیم تکواندوی نوجوانان سلفچگان قم عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ تکواندوی رده سنی نوجوانان تکواندوی باشگاه‌های استان قم را به خود اختصاص داد.
سلفچگان قهرمان لیگ تکواندوی نوجوانان استان قم شد
به گزارش قم نيوز، تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جاری مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان تکواندوی باشگاه‌های استان قم در حالی کار خود را در این پیکارها به پایان رساندند که امسال از باشگاه‌های مختلف فعال در تکواندوی قم پنج تیم در لیگ رده سنی نوجوانان حضور یافته‌ بودند.

مسابقات لیگ تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های استان قم در حالی به میزبانی خانه تکواندوی قم به پایان رسید که با نتایج به دست آمده تیم هیئت تکواندوی سلفچگان صدرنشین رده‌بندی نهایی این دوره از رقابت‌ها لقب گرفت و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

تیم هیئت تکواندوی سلفچگان قم در خاتمه پیکارهای لیگ تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های استان قم در حالی صدرنشین شد و با اقتدار حریفان خود را از پیش رو برداشت که این تیم توانست با توجه به عملکرد خوب خود در مجموع ۱۲ امتیاز کسب کند.

تکواندوکاران تیم سلفچگان در بازی‌های این دوره لیگ تکواندوی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم موفق‌ترین تیم شرکت‌کننده بودند چون توانستند با پنج امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم در صدر قرار گرفته و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

دومین تیم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های استان قم در پایان این فصل از رقابت‌ها تیم ایساکو بود که با کسب هفت امتیاز و به لطف تعداد پیروزی بیشتر در بخش انفرادی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

مدرسه تکواندوی سام در پایان این دوره از مسابقات لیگ تکواندوی نوجوانان قم با کسب هفت امتیاز و به دلیل پیروزی کمتر در بخش انفرادی نسبت به تیم ایساکو در مکان سوم جدول رده‌بندی سال ۹۲ این پیکارها قرار گرفت.

در پایان پیکارهای این فصل از مسابقات لیگ تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های استان قم رضا دهقان از تیم تکواندوی نوجوانان سلفچگان بهترین مربی شد، عنوان فنی‌ترین تکواندوکار به محسن جباری عضو تیم تکواندوی سلفچگان رسید، علیرضا ابوطالبی از ایساکو استانی حسینی بهترین سرپرست هفته شد ضمن اینکه هاشم آقایی به عنوان بهترین داور این فصل از رقابت‌ها برگزیده شد و مهدی ابراهیمی از تیم تکواندوی نوجوانان ایساکو استانی حسینی عنوان تکواندوکار اخلاق را کسب کرد.

این دهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم بود که بر اساس برنامه‌ریزی هیئت تکواندوی استان قم با عنوان پاسداشت بنیان‌گذار تکواندوی قم استاد سید محمد پولادگر برگزار شد و با حضور ۶ تیم در رده سنی نونهالان، پنج تیم در رده سنی نوجوانان و پنج تیم در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به انجام رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzf0x.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما