شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 20049
معاون ارشاد قم خبر داد

۱۳کانون آگهی تبلیغاتی قم در آستانه لغو مجوز

قم نيوز : قم نيوز:معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از لغو مجوز ۵ کانون آگهی تبلیغاتی در قم خبر داد و گفت: ۱۳ کانون آگهی تبلیغاتی دیگر در قم به دلیل عدم فعالیت در آستانه لغو مجوز قرار گرفتند.
۱۳کانون آگهی تبلیغاتی قم در آستانه لغو مجوز
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مهدی توکلیان ظهر امروز اظهار کرد: براساس ماده ۱۹ آئیننامه تأسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون‌های آگهی تبلیغاتی، کانون‌هایی که به مدت یک سال غیرفعال باشند، مجوز آنان باطل می شود.

وی به ۱۳ کانون آگهی تبلیغاتی غیرفعال در قم اشاره کرد و گفت: کانونهای ایرانیان، رایاسیما، سیما نقش امین، فرصت، گامی نو، شفق، نیلوفر، نجوای سروش، نگاه ماندگار، هور، پارسیان مهر، ممتاز و غدیر به دلیل عدم فعالیت یک ساله در آستانه لغو مجوز قرار گرفتند.

توکلیان با اشاره به تماس‌ها و ارسال نامه‌های مکرر به کانون‌های مذکور برای اعلام وضعیت، تصریح کرد: به منظور حفظ حقوق فعالان عرصه تبلیغات در استان، ضمن احترام به سوابق و فعالیتهای ۱۳ کانون آگهی تبلیغاتی ذکر شده و با توجه به عدم اعلام فعالیت از سوی آنها، به منظور اتمام حجت و اطلاع‌رسانی عمومی، این کانون‌ها تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۳ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند تا وضعیت خود را به این معاونت اعلام کنند.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه از لغو مجوز پنج کانون آگهی تبلیغاتی در قم خبر داد و افزود: براساس اخطارهای کتبی مکرر و گزارش بازرسی این اداره کل در فاصله زمانی دی ماه سال ۹۱ تا کنون، مبنی بر عدم فعالیت کانون‌های سپهر پارس پالیز، شیوا، صبا، عترت و نقش آفرین، مجوز این پنج کانون لغو شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceo78w.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما