يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 20088
معاون مطبوعات ارشاد قم:

برگزاری جشنواره مطبوعات دینی باید به قم سپرده شود

قم نيوز : قم نيوز: معاون مطبوعات اداره کل ارشاد قم گفت: شهر قم تاثیر گذاری بسیار زیادی در عرصه فرهنگ دینی کشور دارد و لازم است دبیرخانه دائمی جشنواره مطبوعات دینی به قم سپرده شود.
برگزاری جشنواره مطبوعات دینی باید به قم سپرده شود
به گزارش قم نيوز، مهدی توکلیان ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران که در اداره کل ارشاد قم برگزار شد با اشاره به اینکه باید از مجموعه‌های قبلی اداره کل مطبوعات قم تقدیر کرد اظهار کرد: خبرنگاران چشم‌های بیدار جامعه هستند و این موضوع باید مد نظر قرار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه حریت خبرنگاری بسیار ارزشمند است عنوان کرد: باید خبرنگار نما‌ها در استان شناسایی شوند تا عملکرد غلط برخی از خبرنگاران به حساب خبرنگاران نوشته نشود.

معاون مطبوعاتی استان قم با اشاره به اینکه شهر قم از لحاظ رسانه‌ای بسیار حساس است تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده ۱۵ کارگروه تخصصی در عرصه خبری شکل بگیرد تا سطح علمی رسانه‌ای استان قم افزایش پیدا کند.

توکلیان با تاکید بر اینکه مرکز اموزش هنرهای آئینی در حال تاسیس است عنوان کرد: جشنواره مطبوعات دینی و برگزاری جشنواره مطبوعات استانی قم شکل بگیرد تا عرصه رقابت در بین خبرنگاران از بین نرود.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات صنفی خبرنگاران از اولویت‌های اصلی مجموعه ارشاد قم است و بر همین اساس باید خبرنگاران استان قم هویت دینی و دفاع مقدسی را در جامعه تقویت کنند.

معاون مطبوعات اداره کل ارشاد قم با اشاره به اینکه باید عرصه فرهنگ استان توسط مجموعه خبرنگاران قم ارتقاء پیدا کند عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم شرایطی را مناسب با نیازهای خبرنگاران استان قم فراهم کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6vni.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما