سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 20203
در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی

کشتی‌گیر قمی بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستاد

قم نيوز : قم نيوز:‌کشتی‌گیر قمی با ارائه کشتی‌های زیبا موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور شد.
کشتی‌گیر قمی بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستاد
به گزارش قم نيوز، بعد از موفقیت کشتی‌گیران قمی در مسابقات کشتی فرنگی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشور که با شرکت برترین‌های این رشته به انجام رسید و همچنین درخشش فرنگی‌کاران قم در بسیاری دیگر از رقابت‌های معتبر کشتی کشور، این بار فرنگی‌کار قمی از مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

به همین دلیل بهترین نفرات حال حاضر کشتی فرنگی کشور در رده سنی نوجوانان از استان‌های مختلف خود را به خانه کشتی تهران رساندند تا در پیکارهای کشتی فرنگی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشور در ۱۰ وزن با یکدیگر پیکار کنند.

بهترین کشتی‌گیران کشورمان از استان‌های مختلف به مدت یک روز درگیر پیکارهای کشتی فرنگی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشور بودند و در این دوره رقابت‌های خود را در ۱۰ وزن برگزار کردند و در نهایت فرنگی‌کار قمی در وزن ۴۲ کیلوگرم به مقام دوم و عنوان نایب مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دست یافت.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان پیکارهای کشتی فرنگی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشور با شرکت نزدیک به ۲۰۰ کشتی‌گیر مدعی برگزار شد و از بین ۵ کشتی‌گیری که به نمایندگی از قم راهی این پیکارها شده بودند فرنگی‌کار وزن ۴۲ کیلوگرم صاحب رتبه دوم شد.

در این رقابت‌ها که در اوج حساسیت برگزار شد، یک کشتی‌گیر از استان قم موفق به کسب مدال نقره شد که این کشتی‌گیر محمدجواد رضایی در وزن ۴۲ کیلوگرم بود و با باخت در دیدار نهایی برابر حریفی از فارس نایب قهرمانی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به خود اختصاص داد.

کشتی‌گیر موفق استان قم در رقابت‌های این دوره در جریان دیدار نهایی وزن ۴۲ کیلوگرم با وجود اینکه عملکرد خوبی به نمایش گذاشت اما بدشانسی آورد و مسابقه را به محمدرضا مختاری از هیئت کشتی استان فارس واگذار کرد و در نهایت به مقام دوم نائل شد.

این کشتی‌گیر آینده‌دار و مستعد در حالی موفق به کسب عنوان نایب مرحله نهایی انتخابی تیم ملی مسابقات وزن ۴۲ کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشور شد که در پیکارهای این وزن علیرضا نجاتی دیگر فرنگی کار قم سوم شد و مقام چهارم به محمد سالاری از مازندران رسید، ضمن اینکه علی دستار از کرمان و اصغر حسینوند از خوزستان مشترکا پنجم شدند و بدین ترتیب پرونده این پیکارها بسته شد تا برترین‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان راه یابند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwx9x.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما