قم نيوز : قم نيوز:‌دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: با قرار گرفتن چهار کشتی‌گیر بر روی سکوهای اول تا سوم شاهد عملکرد بسیار خوب کشتی‌گیران قم در مرحله نهایی انتخابی تیم فرنگی نوجوانان بودیم.
عملکرد کشتی‌گیران قم در انتخابی تیم ملی نوجوانان بسیار عالی بود
به گزارش قم نيوز، احمد رضایی امروز  گفت: پنج نماینده در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور داشتیم که خوشبختانه از بین آنها چهار نفر بر روی سکو قرار گرفتند و عملکردی کم نظیر را از خود به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و در آن چهره‌های شاخصی از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند افزود: نفرات برتر در حالی مشخص شدند که قم در سه وزن ۴۲، ۶۳ و ۱۰۰ کیلوگرم صاحب عنوان شد.

رضایی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با شرکت ۱۱۰ کشتی‌گیر از ۱۶ استان برگزار شد و از قم نیز پنج کشتی گیر در این دوره از مسابقات حضور یافته بودند.

وی خاطرنشان کرد: فرنگی کاران نوجوان و آینده‌دار کشتی کشور در تلاش برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا در پنج دوره با یکدیگر پیکار کردند در حالی که در این رقابت‌ها ۱۴۹ کشتی به انجام رسید و مدعیان در سالن شهدای هفتم تیر تهران با یکدیگر مسابقه دادند.

دبیر هیئت کشتی استان قم یادآور شد: این پیکارها در هشت وزن به انجام رسید و در وزن ۴۲ کیلوگرم دو نماینده کشتی قم توانستند رتبه‌های دوم و سوم این وزن را کسب کنند، ضمن اینکه نماینده قم در وزن ۶۳ کیلوگرم سوم شد و مقام قهرمانی وزن ۱۰۰ کیلوگرم به کشتی گیر قم رسید.

این مسئول ابراز داشت: اسامی نفرات برتر در حالی مشخص شد که در وزن ۴۲ کیلوگرم محمدجواد رضایی به دیدار نهایی رسید و با بدشانسی مغلوب نماینده فارس شد تا به مقام نایب قهرمانی این وزن برسد در حالی که در مسابقه رده بندی علیرضا نجاتی دیگر نماینده قم با غلبه بر حریف خود از خراسان رضوی به مقام سوم دست یافت.

رضایی متذکر شد: در وزن ۶۳ کیلوگرم حسین ابراهیمی از استان قم حضور داشت و کشتی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما در پایان رقابت‌های این وزن بعد از نمایندگان استان‌های خوزستان و اردبیل در جایگاه سوم انتخابی نهایی تیم ملی نوجوانان ایستاد.

وی اذعان داشت: خوشبختانه مدال طلا و مقام قهرمانی یکی از اوزان ۱۰ گانه این رقابت‌ها به قم رسید و طی آن علی اصغر شهبازی نوجوان آینده دار و شایسته کشتی قم توانست با غلبه بر تمام حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccm1qi.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما