سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 20234

قم میزبان فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور شد

قم نيوز : قم نيوز: مسئول تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم از برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور در قم خبر داد.
قم میزبان فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور شد
به گزارش قم نيوز، امیر آزاد دانا اظهار کرد: اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم از روز چهارشنبه چهاردهم اسفند ماه به مدت پنج روز میزبان برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه این دومین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور است که به میزبانی قم به انجام می‌رسد، اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات تا امشب وارد شهر مقدس قم خواهند شد.

مسئول تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم افزود: قرعه کشی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نیز قرار است امشب با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده به انجام برسد در حالی که پیش بینی ما این است که تیم‌هایی از تمام استان‌های کشور در این دوره از بازی‌ها حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای شروع مطلوب و مناسب مسابقات دومین دوره فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور مراسم افتتاحیه نیز در نظر گرفته‌ایم و این مراسم با حضور مسئولان استان و سپاه و اداره بازنشستگی نیروهای مسلح و همچنین با رژه تیم‌های شرکت کننده از ساعت ۹ در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

آزاد دانا یاد آور شد: از روز چهارشنبه چهاردهم اسفند ماه جاری ۳۱ تیم از پیشکسوتان نیروهای مسلح سراسر کشور در شهر مقدس قم به رقابت می‌پردازند و قهرمان مسابقات فوتسال پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور در حضور مسئولان در قم تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با شرکت تیم‌های پیشکسوتان نیروهای مسلح تمام استان‌ها در مرحله مقدماتی در گروه‌های مختلف در مجموعه ورزشی شهید حیدریان و سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم با اشاره به حضور تیم قم در این دوره از مسابقات بیان داشت: تیم قم در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمان رقابت‌های دومین دوره فوتسال پیشکسوتان نیروهای مسلح حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: رقابت‌های فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم برای نخستین بار با شرکت ۳۱ تیم در قم برگزار می‌شود و امیدوارم با اعتمادی که عزیزان ما در ستاد به قم داشته‌اند بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از این رقابت‌ها به عمل بیاوریم.

آزاد دانا در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: هدف از برگزاری این رقابت‌ها، توسعه ورزش قهرمانی در بین پیشکسوتان نیروهای مسلح است که به صورت کاملا جدی مورد توجه مسئولان قرار دارد و امیدوارم در قم بازی‌های خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayunu.49nwe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما