سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 20198

اتحاد قم از پارسیان البرز پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نيوز:‌ تیم فوتبال جوانان اتحاد قم در گروه سوم بازی‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور یکی از مهمترین بازی‌های خود را در برابر پارسیان البرز برگزار می‌کند.
اتحاد قم از پارسیان البرز پذیرایی می‌کند
به گزارش قم نيوز، تیم رده نخست جدول رده‌بندی مسابقات گروه سوم مرحله مقدماتی بازی‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در سومین بازی خود در این دوره از رقابت‌ها امروز در دیداری حساس برابر فوتبال جوانان دوستان قمی به مصاف پارسیان البرز می‌رود.

اتحاد قم در حالی اکنون تیم نخست جدول رده‌بندی لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که از تیم‌های بسیار قوی و آینده‌دار فوتبال قم در رده سنی جوانان به شمار می‌رود و اکنون در آستانه صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها قرار دارد.

در حالی که این روزها اتحاد قم میزبانی تیم‌های شرکت‌کننده در گروه سوم بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را نیز بر عهده دارد، برای تثبیت جایگاه خود در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها برابر تیم پارسیان البرز به دنبال کسب سومین پیروزی خود تلاش می‌کند.

امروز سومین روز برگزاری رقابت‌های این گروه به میزبانی باشگاه اتحاد قم است و تیم اتحاد قم بعد از کسب دو پیروزی در دو بازی قبل، با جدیت برای حضوری موفق در میدان مسابقه با تیم انتهای جدولی پارسیان البرز آماده است تا سومین برد خود را کسب کند.

این در حالی است که نماینده فوتبال جوانان استان قم به عنوان صدرنشین گروه سوم از بیشترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های مهم و سطح بالایی لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برخوردار است و تلاش می‌کند به مراتب بهتر و قوی‌تر از بازی‌های گذشته در دیدار امروز برابر پارسیان تهران و در مراحل بعد مقابل دیگر حریفان به میدان برود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ آزادگان، قرار است دور دوم از مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۶ تیم صعود کننده از مرحله اول گروهی برگزار شود و تیم‌های مدعی صعود برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور برابر یکدیگر قرار بگیرند.

اتحاد قم در دیدارهای قبلی دو پیروزی برابر تیم‌های شهرداری اراک و صبای تهران کسب کرده است و در حالی که چهار بار دروازه حریفان را باز کرده در حال حاضر تنها تیم حاضر در این گروه است که گلی دریافت نکرده است.

در جدول رده‌بندی لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم فوتبال جوانان اتحاد قم با کسب ۶ امتیاز در صدر قرار دارد، تیم شهرداری اراک با سه امتیاز در مکان دوم جای دارد و سایر تیم‌ها نیز در تعقیب دو تیم بالای جدولی هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjove8.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما