چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 20247

اعزام کاراته‌کاهای قمی به مسابقات سبک شیتوریو اینویی‌ها

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کاهای قمی در تلاش برای کسب مقام های اول تا سوم به نخستین دوره پیکارهای سبک شیتوریو اینویی‌ها کاراته قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.
اعزام کاراته‌کاهای قمی به مسابقات سبک شیتوریو اینویی‌ها
به گزارش قم نیوز، قم به عنوان مهد استعدادهای رشته کاراته همه ساله بیشترین مدال‌های خود را در رشته‌های انفرادی از مسابقات مختلف کاراته در سبک های گوناگون و در پیکارهای متعدد قهرمانی کشور به دست می‌آورد.

این در حالی است که در کنار تیم‌هایی که قم در بخش کنترلی کاراته در حال حاضر در مسابقات لیگ‌های کاراته بانوان و مردان باشگاه‌های کشور دارد و اعضای آن به واسطه استعداد و انگیزه بسیار بالای خود موفقیت‌های متعددی برای کاراته و ورزش قم به ارمغان آورده‌اند در سبک‌های آزاد نیز استان قم نفرات بسیار مستعدی در رشته کاراته دارد.

همچنین کاراته همواره برای ورزش قم رشته‌ای مدال آور و افتخارآفرین بوده و امسال نیز ستاره‌های کاراته قم در ترکیب تیمی به نام آذرخودرو نوین در مسابقات سوپر لیگ این رشته ورزشی حضور یافتند و یکی از مدعیان بودند که البته نایب قهرمان شدند.

این در حالی است که رقابت‌های کاراته در سطح کشور در دو بخش کنترلی و غیر کنترلی همه ساله با جذابیت‌های خاصی با حضور علاقمندان پرشمار به این رشته برگزار می‌شود و استان قم نیز استعدادها و قهرمانان زیادی در هر دو بخش دارد.

بخش کنترلی رشته ورزشی کاراته، شامل رقابت کاراته‌کاهای مدعی در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف است و نظیر میادینی است که سال گذشته امیر مهدی‌زاده در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم توانست شیرین‌ترین موفقیت کاراته کشور را با کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی پاریس فرانسه رقم بزند و امسال نیز در همین کشور مدال طلای رقابت‌های کاپ آزاد فرانسه را کسب کرد تا کاراته همچنان رشته‌ای موفق و مدال آور برای ورزش قم باشد.

اما در بخش غیر کنترلی کاراته مربوط به رقابت ورزشکاران این رشته در سبک‌های مختلف زیر مجموعه فدراسیون کاراته و هیئت‌های استانی این رشته در سراسر کشور می‌شود و همه ساله رقابت‌های متنوعی در سطح کشور به انجام می‌رسد.

اکنون که برنامه مسابقات، استاژ فنی، کلاس‌های ارتقای داوری و آزمون دان سبک‌های مختلف از سوی فدراسیون کاراته اعلام شده و مسئولان این سبک‌ها برنامه‌های خود را در هماهنگی با فدراسیون کاراته برگزار می‌کند، کاراته‌کاهای قمی نیز آماده اعزام به این پیکارها هستند.

بر این اساس نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو اینویی ها اردیبهشت ماه سال ۹۳ برگزار می شود و در حالی که در هماهنگی با فدراسیون کاراته مسئولان این سبک قصد دارند این پیکارها را با کیفیتی مطلوب برگزار کنند از برترین های کاراته کشور برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آمده است.

بر این اساس این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی با شرکت نفرات برتر کشور از استان‌های گوناگون به انجام می‌رسد و نمایندگان قم نیز در آن حضور می‌یابند.
انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcefw8w.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما