شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 20044

فینال لیگ کاراته نوجوانان کشور بین 2 نماینده قم دیدنی بود

قم نيوز : قم نيوز:رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: فینال رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور بین 2 نماینده قم دیدنی و تماشایی بود.
فینال لیگ کاراته نوجوانان کشور بین 2 نماینده قم دیدنی بود
به گزارش قم نيوز، حسن عابدی اظهار کرد: به مدیران هر ۲ باشگاه تجهیزات رزمی سامکوه و صنایع شهاب گازسوز قم و همچنین عزیزان فعال در کادر فنی و بازیکنان این تیم صمیمانه خدا قوت می‌گویم که از جان و دل برای موفقیت در مسابقات امسال لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور مایه گذاشتند و موجب افتخار کاراته قم در کشور شدند.

وی ادامه داد: آن‌هایی که در کاراته حضور دارند خوب می‌دانند که اولاً قهرمانی رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور در بین ۳۲ تیم قدرتمند حاضر در این رقابت‌ها کار آسانی نبود و ثانیاً اینکه رسیدن ۲ تیم هم‌استانی به فینال این رقابت‌ها را هیچ‌کس تصور نمی‌کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم ادامه داد: البته این اتفاق یک بار دیگر در سال‌های پایانی دهه ۸۰ برای کاراته قم رخ داد و در آن سال ما سه نماینده در جمع چهار تیم برتر کشور داشتیم و خوشبختانه بار دیگر این اتفاق در پایان رقابت‌های سال ۹۲ محقق شد.

وی در ادامه به عملکرد کاراته‌کاهای قمی در نیمه نهایی رقابت‌های لیگ امسال کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: تیم خوب و آینده‌دار صنایع شهاب گازسوز به عنوان یکی از ۲ نماینده کاراته قم موفق شده با شایستگی در نیمه نهایی این رقابت‌ها از سد تیم شهید مقدسی عبور کند ضمن اینکه تیم تجهیزات رزمی سامکوه نیز توانست با نتیجه‌ای بسیار خوب از سد تیم هیئت کاراته البرز بگذرد و به فینال مسابقات لیگ جوانه کشور راه پیدا کند.

عابدی اظهار کرد: تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب گازسوز در کنار تیم تجهیزات رزمی سامکوه ترکیبی از با استعدادترین کاراته‌کاهای قم را در اختیار داشتند و برای راهیابی به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود پرقدرت ظاهر شدند.

وی یادآور شد: هر ۲ تیم تجهیزات رزمی سامکوه و شهاب گازسوز قم در مراحل قبلی پیکارهای لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور با تمام توان برابر تیم‌های مدعی و نفرات ملی‌پوش آن‌ها ظاهر شدند و با اقتدار به نیمه نهایی رسیدند و خوشبختانه هر ۲ تیم با عبور از سد حریفان خود به دیدار نهایی رفتند.

رئیس هیئت کاراته استان قم یادآور شد: مسابقات مرحله نهایی لیگ نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور به سبب تلاش تیم‌ها برای صعود به دیدار نهایی نزدیک و نفس‌گیر بود ولی کاراته‌کاهای تجهیزات رزمی سامکوه و صنایع شهاب گازسوز قم برای قطعی کردن راهیابی به مسابقه فینال حریفان را با نتایج بسیار خوب مغلوب کردند.

گفتنی است، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور ملقب به لیگ جوانه، تیم کاراته تجهیزات رزمی سامکوه قم توانست همشهری خود تیم صنایع شهاب گازسوز قم را مغلوب کند و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در سال ۹۲ را کسب کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxye8.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما