قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آخرین بازی خارج از خانه خود در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم راه ساری به میدان خواهد رفت.
مصاف با راه ساری آخرین بازی خارج از خانه ماهان تندیس قم در لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال ماهان تندیس قم با توجه به برتری برابر میثاق تهران ۲ پله در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بالاتر رفته و حالا اگر بتواند تیم راه ساری را هم با شکست مواجه کند این فرصت را دارد که پیش از پایان فصل به مکان پنجم جدول نیز برسد.

در حال حاضر تیم دبیری تبریزی با کسب ۵۶ امتیاز صدرنشین است، تیم گیتی پسند اصفهان با کسب ۵۵ امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم حفاری اهواز با ۵۰ امتیاز در مکان سوم است و تیم شهید منصوری قرچک با کسب ۴۷ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

تیم میثاق تهران با کسب ۳۸ امتیاز در رده پنجم جای دارد و تیم ماهان تندیس قم با ۳۴ امتیاز ششم است بنابراین امکان اینکه شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم ماهان تندیس قم به مکان چهارم جدول برسند با توجه به ۲ بازی باقی مانده تا پایان لیگ پانزدهم هرگز وجود ندارد.

شاگردان محسن حسن‌زاده روز شنبه هفدهم اسفندماه برای انجام سیزدهمین بازی خارج از خانه خود در این فصل از بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تماشاگران فوتسال دوست مازندرانی بازی خواهند کرد و خوب می‌دانند برای اینکه با دست پر از میدان خارج شوند کار بسیار سختی دارند.

ماهان تندیس قم در هفته بیست و چهارم برابر میثاق تهران به برتری ۳ بر ۱ دست یافت تا ضمن کسب دهمین پیروزی و یک برد ارزشمند دیگر در لیگ پانزدهم، ۲ پله در جدول رده‌بندی بالاتر برود و در صورتی که در جدال با راه ساری پیروز شود برای پنجمین بار در خانه حریفان موفق به کسب سه امتیاز شده است.

مصاف ماهان تندیس قم با میثاق تهران در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و با اینکه فوتسالیست‌های ماهان تندیس در نیمه نخست حریف خود را با ۲ گل شکست دادند اما در نیمه دوم در مقابل حریف یک گل زدند و بدین ترتیب در مقابل تک گل حریف بازی را با حساب ۳ بر ۱ به سود خود خاتمه دادند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با ۳۴ امتیاز در مکان ششم ایستاده است و این تیم از ۲۴ بازی خود ۱۰ پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران، میثاق تهران، دبیری تبریز شهرداری ساوه، زمزم اصفهان (رفت و برگشت)، هلال‌احمر آذربایجان شرقی، عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ ساری در کارنامه دارد.

این تیم به غیر از ۱۰ باخت این فصل، با تیم‌های شهرداری ساوه، هلال احمر آذربایجان شرقی، حفاری اهواز و میثاق تهران مساوی کرده است ضمن اینکه نماینده قم در لیگ برتر فوتسال در هفته بیست و پنجم باید روز شنبه هفدهم اسفندماه در ساری به مصاف تیم راه برود و در هفته پایانی نیز در قم با منصوری قرچک دیدار کند.
انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgyx9x.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما