پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : 19979

ماهان تندیس مغلوب فرش آرا مشهد شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دهمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر فرش آرا مشهد شکست خورد.
ماهان تندیس مغلوب فرش آرا مشهد شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که ۲۲ هفته از دیدارهای پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده است، با شکست ماهان تندیس قم در دیدار برگشت برابر فرش آرا مشهد، تاکنون ۱۰ شکست در کارنامه نماینده قم به ثبت رسیده است.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال، تمام دیدارهای هفته دهم از دور برگشت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه هفتم اسفند ماه به انجام رسید و طی آن ماهان تندیس قم بدون کسب امتیاز از بازی حساس با فرش آرا مشهد از میدان بازی خارج شد.

ششمین باخت خارج از خانه و دهمین شکست ماهان تندیس در لیگ پانزدهم


تیم‌‌های فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آرا مشهد در دیدار برگشت خود از لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور امشب در سالن شهید بهشتی مشهد برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و این دیدار در نهایت ۲ بر یک به سود رقیب مشهدی به پایان رسید.

ماهان تندیس قم در حالی برابر همسایه خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور شکست خورد که حالا با ۲ امتیاز کمتر از این تیم در مکان هشتم جای دارد و با خیالی ناآسوده به ادامه بازی‌های لیگ برتر خواهد رفت.

ماهان تندیس قم در جایگاه هشتم لیگ برتر فوتسال


این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم باید در سه دیدار باقی مانده از دیدارهای پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دو بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه دیگر برابر حریفان خود به میدان برود.

شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم فوتسال ماهان تندیس قم در این مسابقه در حالی برابر فرش آرا مشهد تن به شکست دادند که بازی بسیار زیبایی برابر حریف مدعی خود به نمایش گذاشتند و در حالی ‌که محمد کرمانی بهترین گلزن این تیم موفق به گشودن دروازه میزبان شد، در نهایت برای دهمین بار در این فصل از لیگ برتر شکست را تجربه کرد.

با انجام بازی‌های هفته دهم از دور برگشت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، این رقابت‌ها از روز دوشنبه هفته آینده ماه وارد هفته یازدهم می‌شود و تیم‌های لیگ برتری در مجموع در سه هفته دیگر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیدار آتی خود در رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه هفته آینده در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در مقابل تیم فوتسال میثاق تهران صف‌آرایی خواهد کرد و سپس در ساری با تیم راه و در قم با منصوری دیدار می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceoo8z.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما