يکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 2026
در تلاش برای صعود به مرحله نهایی صورت می‌گیرد؛

حضور تیم هندبال بانوان قم در پیکارهای جوانان کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم از جدال تیم هندبال دختران قم با حریفان خود در پیکارهای مقدماتی هندبال قهرمانی جوانان دختر کشور خبر داد.
حضور تیم هندبال بانوان قم در پیکارهای جوانان کشور
به گزارش قم نیوز، سیدعلیرضا طباطبایی امروز اظهار کرد: مسابقات هندبال رده سنی جوانان دختر کشور در یکی از دو گروه مرحله مقدماتی با شرکت پنج تیم به میزبانی هیئت هندبال استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها علاوه بر تیم هندبال رده سنی جوانان استان قم، تیم‌های هندبال دختران جوان گیلان، سمنان، قزوین و تهران نیز حضور دارند که برای کسب جواز صعود به مرحله دوم در گروه دوم مقدماتی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: فدراسیون هندبال کشورمان در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی از سنین پایه، امسال پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور را برای نخستین بار برگزار می‌کند و تیم قم نیز در این رقابت‌ها حضور یافته است.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم هندبال دختران جوان استان قم را بازیکنان توانمند و آینده‌دار هندبال بانوان تشکیل می‌دهند و قطعا در آینده می‌توانیم با اتکاء به توان این نیروهای جوان حرف‌های زیادی برای گفتن در پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌ کشور داشته باشیم.

طباطبایی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور، بیان کرد: در مسابقات نخستین دوره هندبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور تیم‌های شرکت‌کننده در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: میزبان گروه نخست این دوره از پیکارها، شهرستان گچساران است که تیم‌های صعود کننده از این گروه مشخص شده‌اند ولی میزبانی گروه دوم را هیئت هندبال آذربایجان شرقی بر عهده دارد و دو تیم این گروه به همراه دو تیم برتر گروه نخست در مرحله نهایی برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف تیم‌های برتر مشخص شود.

رئیس هیئت هندبال استان قم اظهار کرد: هندبالیست‌های جوان قم با حمایت‌های مالی شرکت GWR در مسابقات هندبال قهرمانی کشور شرکت کرده‌اند و در نخستین مسابقه خود نیز باید با تیم هندبال دختران جوان قزوین رقابت‌ کنند.

وی در ادامه با اشاره به کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی هندبال دختران قم به رقابت‌های قهرمانی کشور، تصریح کرد: در این تیم زهرا احمدی نیا به عنوان سرمربی حضور دارد و فاطمه رحیمی نیز مربی تیم است، ضمن اینکه فاطمه رئیس‌میرزایی مسئولیت سرپرستی تیم را عهده‌دار است.

طباطبایی با تاکید بر اینکه نفرات بسیار آماده‌ای در ترکیب تیم هندبال جوانان قم حضور دارند، بیان کرد: تیم هندبال دختران جوان استان قم در حالی در رقابت‌های قهرمانی هندبال بانوان کشور حضور یافته است که برای حضوری قوی در این رقابت‌ها، تمرینات مفید و اردوهای منظمی را برگزار کرده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.5b5urhbg0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما