سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 24700

بازی‌های قم در لیگ برتر هندبال 3 ماه دیگر آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم از آغاز بازی های نماینده قم در لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور از حدود سه ماه دیگر خبر داد.
بازی‌های قم در لیگ برتر هندبال 3 ماه دیگر آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدعلیرضا طباطبایی تصریح کرد: در واقع زمانی زیادی برای تشکیل یک تیم قوی و منسجم برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور در اختیار نداریم و باید سریع تر مقدمات تشکیل تیم انجام شود.

وی ادامه داد: ما هنوز نمی‌دانیم که سرانجام می‌توانیم روی قول‌های باشگاه صبا برای پرداخت بدهی‌های فصل گذشته بازیکنان و کادر فنی حساب کنیم یا خیر؟ هنوز منتظر تصمیم و جوان مسئولان این باشگاه هستیم و از سوی دیگر باید بری فصل جدید نیز تصمیم گیری کنیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان داشت: کار واقعا سخت است، اگر می‌خواهیم در هندبال حرفی برای گفتن داشته باشیم، نتیجه استعدادیابی و سرمایه گذاری بر روی رده های سنی پایه را شاهد باشیم و انگیزه‌ای برای کار و تلاش به منظور توسعه هندبال وجود داشته باشد، باید از این تیم در لیگ برتر حمایت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نخستین جلسه نمایندگان لیگ برتری آقایان برگزار شد، اضافه کرد: با حضور سرپرست فدراسیون هندبال و مسئولان سازمان لیگ و مسابقات این فدراسیون و همچنین نمایندگان تیم‌های لیگ برتر آقایان نخستین جلسه هماهنگی برگزار شد.

طباطبایی عنوان داشت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی بیشتر به منظور هرچه بهتر برگزار شدن بازی های فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور بود، جلسه ای که فدراسیون هندبال برگزار شد و تصمیمات لازم در خصوص برگزاری مطلوب لیگ جدید اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای جلسه سرپرست فدراسیون هندبال با بیان نکاتی در خصوص به حداقل رساندن نقاط ضعف لیگ سال قبل، فراهم کردن بستری مناسب برای حضور هرچه فعال تر تیم ها در قالب اجرای قوانین و مقررات و تدوین تقویم مناسب برای مسابقات پیش رو پرداخت.

رئیس هیئت هندبال استان قم با بیان اینکه رعایت ادب، احترام و اخلاق حرفه ای برای مربیان و ورزشکاران یکی از خواسته های سرپرست جدید این فدراسیون بود، عنوان کرد: همچنین در این نشست صمیمی هر یک از نمایندگان پیشنهادها و انتقادهای خود در خصوص موضوع بازی های فصل جدید لیگ برتر و معضلات و مشکلات موجود در مواد مختلف را مطرح کردند.

وی یاد آور شد: در پایان این جلسه مقرر شد تیم ها مدارک خود را تا روز قرعه کشی یعنی بیست و دوم شهریور ماه به سازمان لیگ فدراسیون هندبال تحویل بدهند، ضمن اینکه باشگاه ها از اول تیرماه تا بیست و پنجم مرداد ماه فرصت دارند که به نقل و انتقال بازیکنان بپردازند در حالی که بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور از بیست و دوم مهر ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccxmqi.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما