چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 20262
آیت الله سبحانی:

باید با رسانه‌هایی که احکام الهی را رد می‌کنند برخورد شود

قم نيوز : قم نيوز:‌آیت الله سبحانی گفت: در برخی مواقع شاهد رد برخی از احکام الهی توسط رسانه‌ها هستیم که مسئولان باید با اینگونه رفتارها برخورد کنند و اینجای تعجب است که برخی رسانه‌ها به خود جرات می‌دهند و احکام الهی را رد می‌دهند.
باید با رسانه‌هایی که احکام الهی را رد می‌کنند برخورد شود
به گزارش قم نيوز، آیت الله جعفر سبحانی صبح امروز در جلسه خارج از اصول خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به حکم عقل همگانی اظهار کرد: شرع بر اصولی حکم می‌کند که همگانی و در بین مردم پذیرفته شده باشد.

آیت الله سبحانی افزود: قرآن به وجود حجت شرعی در روی زمین حکم می‌کند و اگر عقل حجت است باید این عقل به گونه‌ای حکم کند که تمامی افراد بتوانند از آن پیروی کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به رفع اشکالات برخی از افراد عنوان کرد: در برخی مواقع برخی از افراد به دنبال چرایی احکام الهی هستند که در این صورت باید به آن‌ها گفت این احکام به نفع انسان‌ها است و با گوش ندادن به این احکام دچار ضرر و زیان‌های در دنیا و آخرت می‌شوید.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطر نشان کرد: مسیر الهی راه درست را به انسان‌ها نشان داده است و احکام الهی سعی در سعادت و رستگاری انسان‌ها دارد از این رو انسان‌ها باید به احکام الهی عمل کنند.

آیت الله سبحانی با اشاره به یکی از آیات قرآن کریم عنوان کرد: باید در میان مردم یک راهنما باشد و زمانی که انسانی دچار اشتباه و گناه می‌شود و افراد دیگری در دل عمل او را تایید می‌کنند آن‌ها نیز دچار اشتباه و گناه شده‌اند و باید توبه کنند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: برخی از مردم تمامی انبیا خداوند را انکار کرده‌اند و این در حالی است که اگر فردی یکی از انبیا را انکار کند تمامی انبیا را انکار کرده‌اند.

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه برخی از رسانه‌ها آیات الهی را انکار می‌کنند عنوان کرد: در برخی مواقع شاهد رد برخی از احکام الهی توسط رسانه‌ها هستیم که مردم نباید به سخنان این رسانه‌ها گوش فرا دهند و اینجای تعجب است که برخی رسانه‌ها به خود جرات می‌دهند و احکام الهی را رد می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb55b5.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما