چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 20293
روزهای پایانی هفته جاری

کاراته کاهای قمی در سه رده سنی پایه کاراته قهرمانی کشور به روی تاتامی می‌‌روند

قم نيوز : قم نيوز:‌نمایندگان کاراته استان قم از فردا در تلاش برای کسب مدال و قرار گرفتن در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم های ملی رده های سنی پایه کاراته کشور برابر حریفان خود به روی تاتامی می روند.
کاراته کاهای قمی در سه رده سنی پایه کاراته قهرمانی کشور به روی تاتامی می‌‌روند
به گزارش قم نيوز، بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته کشورمان قرار است رقابت های کاراته قهرمانی کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید که رده های سنی پایه محسوب می شوند از فردا در اوزان مختلف بخش کومیته و همچنین بخش کاتا رسما آغاز شود.

این در حالی است که میزبان رقابت های کاراته قهرمانی کشور در تمام رده های سنی بخش آقایان، هیئت کاراته استان فارس است و این پیکارها با حضور چهره های شاخص از استان های مختلف کشور در مدت سه روز تا معرفی برترین ها در شیراز برگزار می شود.

در حالی که کادر فنی تیم های ملی کاراته رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال معرفی شده اند، فدراسیون کاراته علاوه بر اینکه برای نفرات برتر این رقابت ها وعده حضور در اردوی تیم های ملی را قرار داده است، دو سهمیه برای مربیان موفق در مسابقات قهرمانی کشور را به منظور حضور در اردوی تیم های ملی این سه رده سنی در نظر گرفته است.

این در حالی است که رئیس فدراسیون کاراته در احکام جداگانه ای، علاوه بر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، مربیان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال را هم معرفی کرد و بر این اساس حسن روحانی، ملی پوش اسبق و یکی از بهترین سبک وزن های ایران در سال های نه چندان دور، رضا میدان رو یکی از مربیان فعال استانی و نادر جودت دارنده سه طلا مسابقات قهرمانی آسیا در تیم های ملی نوجوانان و جوانان فعالیت خواهند کرد.

همچنین محمدرضا عبدالمحمدی که در جهانی ۲۰۰۹ مراکش هدایت تیم ملی جوانان را برعهده داشت و در آسیایی ۲۰۱۲ ازبکستان در تیم های رده های پایه در کنار علیرضا سلیمانی حضور داشت، تیم ملی زیر ۲۱ سال یا امید کشورمان را هدایت خواهد کرد در حالی که عبدالمحمدی درسال ۲۰۱۳ موفق شد به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته ناشنوایان را در بازی های المپیک ناشنوایان جهان در کشور بلغارستان به مقام قهرمانی برساند.

فدراسیون کاراته همچنین در نظر دارد بعد از مسابقات قهرمانی کشور در شیراز دو مربی که شاگردان و تیمشان عملکرد مطلوبی داشتند را به کادر تیم های نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال اضافه کند چون تیم های کاراته ملی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال کاراته قرار است مرداد ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی اسیا که در کشور مالزی برگزار شود، شرکت کند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcfm0d0.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما